شاگردان بنا دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی فاصله دارند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۵
    کد خبر :587450

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی آخرین مراحل آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی سپری می‌کنند که تنها دو اردوی دیگر تا اعزام به قزاقستان فاصله دارند.

به گزارش مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود. مسابقاتی که اهمیت فراوانی برای متولیان کشتی دارد و به نوعی عیار واقعی کشتی ایران برای حضور در المپیک را مشخص می‌کند.

در همین راستا نگاه سنگینی بر تیم ملی کشتی فرنگی ایران با سرمربیگری محمد بنا نیز وجو دارد و حالا هم منتظرند تا ببینند آقای خاص کدام فرنگی‌کاران را به رقابتهای جهانی اعزام خواهد کرد.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو اردوی دیگر تا مسابقات جهانی در دستور کار شاگردان بنا قرار دارد. بر این اساس اردوی ماقبل آخر بعد از بازگشت تیم منتخب از گرجستان و از روز ۲۳ مرداد ماه در خانه کشتی تهران آغاز می شود. این اردو ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و روز سوم شهریور به پایان می رسد که فرنگی کاران اردونشین باید استراحتی ۴ روزه را تا اردوی بعدی پشت سر بگذارند.

مهمترین اتفاق قبل از رقابتهای جهانی، ترکیب نفرات اعزامی به این مسابقات است که طبق اعلام کاد فنی پیش از آغاز اردوی پایانی، ترکیب نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی مشخص و معرفی خواهد شد. بدین ترتیب در آخرین اردوی فرنگی‌کاران، شاهد تمرینات ویژه مسافران قزاقستان خواهیم بود که این اردو هم از روز ۷ شهریور آغاز می شود و تا روز اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید