شاخص آلودگی هوای مناطق تهران

    کد خبر :1018382
شاخص آلودگی

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (پنجشنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

سنجش کیفیت هوا امروز _ پنجشنبه نهم شهریورماه_ در ایستگاه تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۰۲، پاسداران با شاخص ۱۳۱، پاکدشت با شاخص ۱۴۴، پردیس با شاخص ۱۰۸، تربیت مدرس منطقه شش ۱۰۶، چشمه با شاخص ۱۳۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۴، ژئوفیزیک با شاخص ۱۱۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۱، قرچک با شاخص ۱۳۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۱ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۳، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۴، پارک رازی با شاخص ۷۵، پونک با شاخص ۶۶، پیشوا با شاخص ۸۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۹۶، سلامت با شاخص ۱۰۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۸ و شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۴، علم و صنعت با شاخص ۹۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۶۷، قائم با شاخص ۷۷، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۷۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۳ و ورامین با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۴۴، دماوند با شاخص ۳۲، رباط‌کریم با شاخص ۲۲، شهریار با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۳۰ و ملارد با شاخص ۳۳ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

 ایمنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید