سیاوش اکبرپور: ایران در صورت شکست چین قهرمان آسیا می‌شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴
    کد خبر :474418

سیاوش اکبرپور، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت شکست چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد.

سیاوش اکبرپور با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2019 و حضورش در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها گفت: ما تا اینجا خوب جلو آمدیم و امیدوارم در نهایت قهرمانی در آسیا را بعد از سال‌ها جشن بگیریم. بر خلاف نظر خیلی‌ها، اعتقاد من این است که ایران در بازی با چین کار سختی دارد. ما اگر این بازی را با برد پشت سر بگذاریم قطعاً قهرمان آسیا خواهیم شد. به نظر من تیم‌هایی مثل کره جنوبی، ژاپن یا استرالیا نمی‌توانند حریف ایران شوند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به وضعیت فعلی این تیم و نگرانی هواداران بابت عدم جذب بازیکن جدید خاطرنشان کرد: این درست است که دو بازیکن مصدوم استقلال برگشته‌اند، ولی به‌هرحال آنها هم بعد از مدت‌ها بازی نکردن، نیاز به زمان دارند تا در شرایط بازی‌های رسمی قرار بگیرند. در این شرایط استقلال در پست مهاجم نوک و هافبک بازیساز نیاز به جذب بازیکن دارد و اگر این مشکل برطرف نشود، قطعاً تیم در نیم‌فصل دوم با مشکل موجه خواهد شد. استقلال تیم بزرگی است و همیشه مهاجمان زهرداری داشته است. این تیم برای نیم‌فصل دوم نیاز به مهاجم گلزن و زهردار دارد.

به گزارش تسنیم ،وی همچنین درباره حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال اظهار داشت: من به مسائل فنی ورود نمی‌کنم، ولی باید بگویم که حضور فرهاد مجیدی در استقلال قطعاً شرایط روحی این تیم را تغییر خواهد داد. مجیدی بازیکن بزرگی بود و حضورش در این تیم تأثیر مثبتی خواهد داشت. امیدوارم که استقلال در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیرد و به کورس قهرمانی برگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید