سکته مغزی بازیگر خانم “جدایی نادر از سیمین”

  • آرشیو
  • سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۴۸
    کد خبر :989716
شیرین یزدان بخش

 شیرین یزدان‌بخش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چند روزی است در بیمارستان آریا بستری شده است و حال خوبی نداشت.

سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: به حمدالله شرایط جسمانی خانم یزدان‌بخش رو به بهبود است و می‌توانیم ساعاتی دیگر شاهد حضور ایشان در بخش عمومی بیمارستان باشیم.

او همچنین خاطرنشان کرد: یزدان‌بخش نه در خانه سینما و نه در صندوق اعتباری هنر عضویتی نداشته است، اما طی نامه‌نگاری‌هایی که از سوی خانه سینما اتفاق افتاد دنبال حمایت از ایشان و مشکلاتی که در بیمارستان داشته باشند، هستیم، البته خوشبختانه بیمه تکمیلی هم دارند از این جهت نگرانی وجود ندارد.

یزدانبخش از اواخر دهه ۱۳۷۰ به تماشاگر ثابت تئاتر،‌ موسیقی و سینما تبدیل شد و همین امر سبب شد میان جامعه تئاتری شناخته شود. او ابتدا با بازی در فیلم «لطفاً مزاحم نشوید» ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازیگری شد و به‌مدت ۱۰ سال در این حوزه فعالیت کرد.

او در سال‌های حضور خود در سینما با بازی در فیلم‌هایی همچون «جدایی نادر از سیمین»،‌ «بوسیدن روی ماه»، «ابد و یک روز»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «ملبورن»، «تختی»، «عنکبوت» و… با کارگردان‌های شاخص سینما مانند اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، سعید روستایی، محسن امیریوسفی، نیما جاویدی، بهرام توکلی، ابراهیم ایرج‌زاد و… همکاری داشته است.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید