ورزشگاه آزادی به سرعت در حال تعمیر است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۵۷
    کد خبر :989720
شیرین یزدانبخش بازیگر سینما در بستر بیماری

 سیدحمید سجادی، در حاشیه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با تاکید بر اینکه دولت همواره حامی ورزش و باشگاه‌ها از جمله سرخابی‌های پایتخت بوده است، اظهار داشت: از ریاست محترم جمهور، وزیر اقتصاد، معاون اول رئیس جمهور تشکر می‌کنم؛ چون هر زمانی‌که مشکلات ورزش چه در هیئت دولت و چه به صورت خصوصی مطرح شد، همه عزیزان بدون وقفه مشکلات را مرتفع کردند و پیش قدم بودند.

وی افزود: دو باشگاه پرسیولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار کشورمان هستند و همواره وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلات‌شان مرتفع شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سطح بالای فوتبال ایران در آسیا به لحاظ فنی گفت: فوتبال ما آقای آسیا است و غیر از این نیست و این آقایی باید در عمل هم نشان داده شود. در نظم و انضباط همواره ژاپن نمره لازم را می‌گیرد و ایران هم از نظر فنی حرفی در آسیا دارد.

وی در بخش دیگر سخنانش به تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: ورزشگاه آزادی به سرعت در حال تعمیر است. در اولین قدم سکوها در حال آماده‌سازی است تا در مرحله بعد چمن این ورزشگاه تعویض شود اما همان‌طور که همه شما اهالی ورزش و فوتبال آگاه هستید، ورزشگاه آزادی یک مجموعه دولتی است و تعمیر و تجهیز یک مجموعه دولتی یا خصوصی بسیار متفاوت است و زمان بیشتری را می‌طلبد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش‌روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌ است، اظهار داشت: وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند؛ چرا که همه ما در قبال مردم و طرفداران این باشگاه بزرگ پاسخگو هستیم.

وی در ادامه صرفه جویی اقتصادی و بهینه‌سازی در هزینه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. وقتی به سمت حرفه‌ای‌سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها حرفه‌ای عمل کنیم.

سجادی تاکید کرد: باید نگاه حرفه ای بر ابعاد مختلف باشگاه حاکم شود به این ترتیب که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم تا همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید