سورپرایز ویژه کیروش در جام جهانی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۳۴
    کد خبر :940744
رضا اسدی

رضا اسدی پس از اینکه فصل گذشته با سر و صدای زیاد به تیم پرسپولیس پیوست هرگز نتوانست عملکرد قابل قبولی در تیم یحیی گل‌محمدی داشته باشد به همین دلیل جزو اولین بازیکنان پرسپولیس بود که در لیست خروج باشگاه قرار گرفت و درنهایت در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تبم تراکتورسازی پیوست.

شاید اگر تا همین چند هفته قبل از حضور رضا اسدی در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خبر داده و مدعی می‌شدیم که اسدی در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی مقابل ولز، آمریکا و انگلستان بازی خواهد کرد، کمتر کسی باور می کرد اما به نظر می‌رسد با حضور کی روش این احتمال می رود که اسدی به بازیکن تغییرناپذیر تیم ملی تبدیل شود.

مرور دوران حضور کی‌روش در ایران ثابت می کند که در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از نفرات اصلی لیست ۲۳ نفره تیم ملی رضا حقیقی بود. بازیکنی کاملا تخریبی در خط میانی که سرمربی پرتغالی تیم ملی علاقه خاصی به نوع بازی او داشت.

 برای کی‌روش بازیکنانی برای بازی در خط میانی و پست هافبک دفاعی اولویت دارند که از نظر فیزیکی نفرات توانمندی بوده و اجازه ندهند به سادگی بازیکنان حریف از مقابل شان عبور کنند.

از این رو بازیکنانی با استایل و ویژگی‌های رضا حقیقی و رضا اسدی، بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش برای حضور در پست هافبک دفاعی هستند.

 فراموش نکنیم که اسدی در لیگ جاری هم عملکرد خوبی داشته است و موفق‌ترین عملکرد را در این هفته‌ها به عنوان  هافبک دفاعی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید