سورپرایز راجر واترز برای مجری ایران‌اینترنشنال

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵
    کد خبر :943360

مهمان انگلیسی شبکه ایران اینترنشنال روی آنتن زنده این شبکه، چندان مطابق میل خانم مجری اظهار نظر نکرد.

شبکه سعودی ایران اینترنشال به بهانه اغتشاشات اخیر در ایران برنامه‌ای را با دعوت از سلبریتی های انگلیسی و ایرانی با هدف پنهان اثرگذاری نظرات سلبریتی ها روی ذهن مردم ایران ترتیب داده بود اما همه چیز آنگونه که صاحبان این شبکه می‌خواستند پیش نرفت و “راجر واترز” خواننده سرشناس انگلیسی همه را غافلگیر کرد.

وقتی مجری ایران اینترنشال از این سلبریتی انگلیسی می‌پرسد باتوجه به اعتراضات گسترده در ایران صحبت شما با مردم ایران چیست؟

راجر واترز می‌گوید « گرچه ممکن است در مطبوعات آمریکایی تصویری منفی از مردم ایران عرضه شود اما من همه حمایت خود را به مردم ایران تقدیم می‌کنم و مردم ایران باید بدانند، آمریکایی ها در یک نظر سنجی به این نتیجه رسیده اند که ایران باید نابود شود»

این خواننده انگلیسی می‌افزاید «برای مثال شما ببینید که با سوریه و عراق چه کار کردند و ایران هم در این فهرست قرار دارد چراکه سیاست خارجی آمریکا بر تخریب کشور زیبای ایران متمرکز شده است»

حین همین صحبت ها و درحالی که از چهره مجری شبکه ایران اینترنشنال نارضایتی از سخنان مهمان انگلیسی برنامه موج می‌زد این شبکه سعودی برنامه ارتباط زنده با این سلبریتی انگلیسی را قطع کرد.

شبکه ایران اینترنشنال که از چند روز پیش پخش عادی برنامه های خود را قطع کرده بود تا اغتشاشات ایران را پوشش خبری دهد این بار اما به واسطه یک انگلیسی غافلگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید