دستگیری سه معاند مرتبط با بی‌بی‌سی در استان اصفهان

    کد خبر :739649

سردار محمدرضا میرحیدری عصر ۲۸ مرداد ماه در همایش هیأت مذهبی شاخص ویژه محرم اظهار کرد: طی چند وقت اخیر شاهد آن بودیم که دشمنان ما و افراد مغرضی که توجه و نگاهشان به خارج از مرزها بود، چگونه با برگزاری مراسمات محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) مخالف کردند و از سوی دیگر آنهایی که تحت‌الشعاع یافته‌های فرا مرزهای بودند و دنباله رو پیاده سازی نظرات غربی به اسم مکتب امام بودند با افراط به این موضوع پرداختند، آنچه که این‌ها به اسم مراقبت‌های بهداشتی مطرح می‌کنند تنها به ضرر جامعه دینی و هیات‌ مذهبی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: طی ۱۰ روز گذشته سه معاند که وابسته به خارج از کشور و دنباله رو اهداف آن‌ها بودند را دستگیر کرده‌ایم، یکی از این افراد یک خانم در شهرستان لنجان و مرتبط با بی‌بی‌سی فارسی بوده که به هنگام دستگیری، مستنداتی از وی بدست آمد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: این خانم مستنداتی را آماده کرده بود که بعضا به شبکه بی‌بی‌سی و پایگاهی در کشور گرجستان فرستاده بود. البته تمامی این مستندات را از مساجد و هیأت مذهبی تهیه کرد و به دنبال آن بود تا ثابت کند منشا شیوع این ویروس منحوس در جامعه ما، افراد و مجامع مذهبی هستند.

به گزارش فارس،وی در ادامه بیان داشت: فرد دیگری در شهرستان تیران دستگیر و مستنداتی که آماده کرده بود، جمع آوری شده، همچنین مستنداتی به دست آمده که در حال شرب خمر با افراد اجنبی بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: دشمنان ما به دنبال ایجاد خدشه در این مسیر مقدس هستند، پس باید نسبت به اعتبار و امنیت هیأت مذهبی مراقبت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید