سفر نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات به لامرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۱
    کد خبر :358225

حجت الاسلام علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس به شهرستان لامرد سفر کرد.

منطقه‌ی فارس حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده ویژه هیات دولت و وزیر اطلاعات بهمراه اسماعیل تبادار استاندار فارس در آخرین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان لامرد ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

علوی در ابتدا مورد استقبال مدیران شهرستان قرار گرفت و سپس به بیت حجت الاسلام هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد رفت و با وی دیدار کرد.

نماینده ویژه هیات دولت و استاندار فارس بهمراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از تونل گردنه شهید باقری و قطعه دوم آزاد راه لامرد خنج بازدید کردند.

تونل گردنه شهید باقری با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و با اتصال به قطعه دوم آزاد راه لامرد به خنج در آینده به یکی از مهمترین راه های مواصلاتی انتقال و خروج محصولات منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام علوی ضمن افتتاح کارخانه آسفالت واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از پروژه کارخانه بزرگ آلومینیوم جنوب بازدید و در جریان آخرین روند اجرا و تکمیل آن قرار گرفت.

وی در این بازدید میدانی از کارخانه آلومینیوم ضمن قدردانی از زحمات مدیران و نیرو های مشغول به کار در این منطقه اقتصادی اظهار داشت: امروز شاهد جریانی بالنده و رو به رشد در این منطقه هستیم و این منطقه رشد متناسب خود را به دست آورده و امیدواریم درآینده نه چندان دور شاهد بهره برداری آن باشیم.

به گزارش ایسنا وی افزود: ماهم به عنوان خدمتگزار مردم پیش از سخنرانی ترامپ دستورات و پیگیری های لازم درخصوص گشایش LC انجام دادیم تا نیروگاه با مشکل مواجه نشود که الحمد الله این مسئله محقق شد.

وزیر اطلاعات در ادامه به همراه استاندار و خیرین از بیمارستان ولیعصر عج بازدید نموده و به منظور رفاه حال مردم، کلنگ ساخت بخش ام آر آی بیمارستان جدید لامرد زده شد.

علوی امشب هم با حضور در مراسم جشن عید غدیر در حسینیه حضرت زینب(س) به سخنرانی خواهد پرداخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید