سرنوشت نیروهای آمریکایی که از سوریه خارج می‌شوند

    کد خبر :449008

سخنگوی جنبش النجباء ضمن درخواست از کردها برای تحویل سلاح خود به دمشق و بیزاری جستن از آمریکایی ها به سرنوشت نظامیان آمریکایی که از سوریه خارج می شوند، پرداخت.

ابو وارث الموسوی سخنگوی جنبش النجباء امروز از نیروهای سورریه دموکراتیک(قسد) خواست که سلاح خود را به دولت سوریه بدهند و از آمریکایی ها بیزاری بجویند.

وی افزود: خروج نیروهای آمریکایی و فرانسوی به مثابه پیروزی برای محور مقاومت و شکست برای واشنگتن در سوریه است. آمریکایی ها هنگامی که از سوریه بدون به دست آوردن چیزی با وجود خطر محور مقاومت بر اسرائیل خارج می شوند باید از سرنوشت این نیروها و اینکه به کجا می روند بپرسیم. آنها به کجا می روند آیا به واشنگتن باز می گردند یا در کشورهای عربی و آفریقایی به نیروهای آمریکایی می پیوندند یا داخل عراق مستقر می شوند؟

ابو وارث الموسوی بیان کرد: نزدیک به ۱۶۴ هزار تروریست از تابعیت های مختلف در پایگاه التنف با حمایت و پشتیبانی مالی آمریکایی ها هستند. باید از سرنوشت آنها بپرسیم آیا واشنگتن آنها را به افغانستان یا سیناء اعزام می کند یا آمریکا طرحهای دیگری دارد و آنها را در نیروهای امنیتی بحرین برای سرکوب ملت بحرین وارد می کند؟

به گزارش مهر ،سخنگوی جنبش النجباء تاکید کرد: آمریکا از نیروهای قسد(سوریه دموکراتیک) دست کشید تا آنها را وارد نبرد شدید با گروههای تروریستی شده و نابود شوند و این پس از قطع کمک های مالی، اطلاعاتی و نظامی از آنها بود. سپس دست نیروهای ترکیه را باز گذاشت تا باقیمانده آنها را نابود کند. تجربه قسد مشابه تجربه مسعود بارزانی است که آمریکایی ها هنگام همه پرسی جدایی وی را تنها گذاشتند.

ابو وارث الموسوی از نیروهای قسد خواست که از آمریکایی ها تبرئه جسته و به آغوش دولت سوریه بازگردند و تجهیزات نظامی خود را برای دفاع از سوریه و حرکت به سوی آزادسازی ادلب از لوث تروریستها تحویل دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید