‌سرمایه اولیه و امکانات از ما، شروع کسب و کار پرسود از شما

    کد خبر :1047675

محاله نتونی با این پیشنهاد یه کسب و کار موفق رو شروع کنی، ‌پس به دقت و تا انتها این مطلب را بخوانید و همین امروز شروع کنید.

شما با این سرمایه گذاری قرار است که یک تجارت را شروع کنید،تجارتی که در قلب منطقه آزاد انزلی هست و منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب تجارت شمال کشور شناخته می شود.

در واقع با این سرمایه گذاری اندک (۸۹میلیون تومان) شما هم سود سرمایه گذاری (حداقل ۴۰ درصد سالیانه) دریافت می کنید و هم از سود فروش محصولات بهره مند می شوید و شاهد رشد قیمت سرمایه گذاری خود نیز خواهید بود،‌ضمن اینکه نصف مبلغ سرمایه خود یعنی ۴۵ میلیون تومان اعتبار خرید جنس از ما خواهید گرفت و با همین اعتبار تجارت خود را در تنها منطقه آزاد شمال کشور شروع خواهید کرد.

و همچنین بدون هیچ امکاناتی از همان روز اول تجارت میکنید به عبارت دیگر شما شاهد یک سرمایه گذاری مولد خواهید بود که در هر مرحله عایدات متنوعی برای شما در بر خواهد داشت
زیرساخت پیشرفته ای نیز به همین منظور برای نخستین بار در سطح کشور ایجاد شده که هر کسی بتواند بدون هیچ امکاناتی در عرصه بین المللی تجارت کند‌.

در این زیرساخت الکترونیک ما همه امکانات را که شامل دفتر کار، انبار، سیستم خرید و فروش، آموزش و بازاریابی می باشد را در اختیار شما خواهیم گذاشت در واقع شما با یک سرمایه گذاری کوچک، یک اعتبار بزرگ میگیرید و هر آنچه را که برای یک تجارت نیاز دارید از ما دریافت خواهید کرد و در کنار یک تیم قدرتمند که همه آموزش های لازم را به شما خواهد داد تجارت خود را شروع خواهید کرد.

و اما سرمایه گذاری در طرح الماس آرش بسیار ساده و کم هزینه هست جهت این سرمایه گذاری شما با اندک مبلغ که
شرایط پرداخت اقساط هم برای آن فراهم شده مجوز ورود به شبکه تجاری ما را می گیرید، از اعتباری که ما به شما می دهیم بهره مند می شوید و یک کسب و کار با ریسک سرمایه گذاری صفر را آغاز می کنید.

با سرمایه گذاری در طرح الماس آرش شما نه تنها یک صندوق سرمایه گذاری برای خودتان ایجاد می کنید بلکه با اتکا بر یک تیم تخصصی و حرفه ای تجارت خود را آن هم در عرصه بین المللی شروع می کنید.

با سرمایه گذاری در طرح الماس آرش شما از ۳ امتیاز بی تکرار و بی نظیر بهره مند می شوید و علاوه بر اینکه به یک سرمایه گذار تبدیل می شوید یک تجارت را نیز پایه ریزی می کنید.

اما این ۳ ویژگی چیست؟

ویژگی اول: شما روی مدرن ترین و مجهزترین مرکز تجاری منطقه آزاد انزلی یعنی آرش مال سرمایه گذاری می کنید و به نسبت سهم خود هم از فروش محصولات مورد سرمایه گذاری و هم از افزایش قیمت سهم خود (حداقل ۴۰ درصد در سال) بهره مند می شوید.

ویژگی دوم:با این سرمایه گذاری در بستر یک زیرساخت الکترونیک قدرتمند کسب و کار واقعی خود را در قالب یک تجارت بین المللی بدون هیچ امکاناتی اعم از دفتر کار،انبار،منابع انسانی،تامین محصول و موارد دیگر آغاز می کنید و این تازه شروع یک تجارت پرسود است.

ویژگی سوم: به محض ورود به شبکه تجاری الماس آرش و تا زمانی که در این شبکه حضور دارید هر محصولی را که از میان ده ها هزار قلم کالای ما انتخاب کردید با تخفیف استثنایی می خرید و همین ویژگی باعث می شود شما به اندازه سرمایه گذاری که کردید، در طول یک سال کسب سود و ذخیره مالی داشته باشید یعنی قدرت خرید کالا با معیار های قیمت مناطق آزاد را دارید که از پایه تفاوت زیادی با سهم سرزمین اصلی دارد.

در طرح الماس آرش نه تنها فرصت یک سرمایه گذاری را برای شما فراهم کردیم بلکه زیرساخت یک کسب و کار واقعی با اعتبار و سرمایه اولیه نیز طرح ریزی شده و البته سبد خرید سالانه شما که شامل تخفیفات بسیار مناسبی می شود را نیز در اختیارتان می گذاریم و همه این مطالبی که عرض شد منهای سود سرمایه گذاری شماست که به صورت ثابت و سالانه دریافت می کنید.در طرح الماس آرش با ویژگی هایی از یک سرمایه گذاری رو به رو خواهید بود که به جرات می توان گفت نمونه مشابه آن را هرگز مشاهده نخواهید کرد.

این سرمایه گذاری با مبلغ بسیار کم قابل انجام است و در کنار سرمایه گذاری این امکان وجود دارد که یک تجارت تمام عیار را بدون هیچ امکاناتی شروع کنید.


در ادامه به ویژگی های سرمایه گذاری در طرح الماس آرش می پردازیم.

۱- ریسک این سرمایه گذاری صفر است یعنی شما بدون هیچ ریسکی آن را شروع می کنید
و از سرمایه گذاری خود سود سالانه دریافت می کنید و خرید و فروش فروشگاهی انجام می دهید.

۲- مبلغ این سرمایه گذاری در مقایسه با سرمایه گذاری های مشابه به نسبت سود بسیار پایین است.

۳- میزان این سرمایه گذاری ۸۹ میلیون تومان است که شما با نصف این مبلغ نیز می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

۴- برای سهولت در سرمایه گذاری ما امکان پرداخت به صورت اقساطی را نیز فراهم کردیم.

۵- %50 اصل سرمایه گذاری یعنی نصف مبلغ آن به صورت اعتبار به حساب شما برمیگردد و همین مبلغ تبدیل به سرمایه اولیه شروع کسب و کار شما می شود‌.
در واقع مبلغی که شما سرمایه گذاری میکنید
حداقل۱۰ برابر کمتر از راه اندازی یک کسب و کار با نرخ های امروز است با این تفاوت که شما در کسب و کاری که ما برایتان طراحی کردیم هیچ ریسکی ندارید ولی در کسب و کاری که خودتان اقدام به راه اندازی می کنید با ریسک ها و چالش های فراوانی رو به رو خواهید بود.

در کسب و کاری که به واسطه این سرمایه گذاری ما برای شما برنامه ریزی کرده ایم شما بدون هیچ سرمایه ای ، بدون دفتر کار،بدون انبار، بدون منابع انسانی و بدون هزینه های لجستیک تجارت خود را در استراتژیک ترین منطقه آزاد کشور شروع خواهید کرد.

کسب اطلاعات و تماس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید