سرلشکر باقری: ما برای اتمام حجت با جهان برجام را پذیرفتیم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۱۲
    کد خبر :277389

رئیس ستادکل نیروهای مسلح، گفت: برجام مطلوب کشور ما نبود اما برای اتمام حجت به جهان آن را پذیرفت اما آن کشور استکباری به این امضای خود هم پایبند نبود.
سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در سالن همایش های امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه انسانی به عنوان مهمترین بعد قدرت ملی کشورها مورد توجه است و در جمهوری اسلامی ایران براساس دیدگاه های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب این جایگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش مهر وی ادامه داد: سرمایه انسانی در ابعاد مختلف نقش خود را بازی کند و در نیروهای مسلح سرمایه انسانی باید نقش خود را به شکلی بهتر بازی کند. به برکت انقلاب اسلامی این ملت بزرگ در ابعاد دفاعی و امنیتی سربلند و سرافراز بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران توانستند از یک جنگ همه جانبه سربلند بیایید و امروز هم این شرایط را دارند که به دولت کمک کنند. اگر امنیت و آرامشی و ثبات در کشور وجود دارد، ما می توانیم به دولتمردان بگوئیم بدون ترس از تهدید به توسعه کشور بپردازند؛ این موضوع به دلیل همین اقتدار نیروهای مسلح است. مقامات فعلی و گذشته آنها بارها اعلام کرده اند که می خواستند به ایران حمله کنند اما نظامیان آنها اعلام کرده اند که نمی توانند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: در سه ماه گذشته این حاکم جوان و بی خرد عربستان با آمریکا همواره شده و اعلام می کنند که شما حمله کنید ما هزینه را پرداخت می کنیم و برعکس آن اما جرات نمی کنند.

وی تاکید کرد: برجام مطلوب کشور ما نبود اما برای اتمام حجت به جهان آن را پذیرفت اما آن کشور استکباری به این امضای خود هم پایبند نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید