رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب خبر داد

سرقت از سالمندان به بهانه کمک

  • حوادث
  • شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵
    کد خبر :545189

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با اشاره به دستگیری یک سارق، گفت: این متهم به بهانه کمک به سالمندان برای جابجایی چمدان هایشان، اقدام به سرقت می کرد.

سرگرد مجید سلیمانی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اولین روز خرداد ماه امسال، یکی از شهروندان به ماموران گشت انتظامی این کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت که جوانی به بهانه کمک به جابجایی وسایل و چمدان هایشان، کیف پول شامل ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک شناسایی آنها را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با اظهارات این مالباخته تیمی از ماموران به محل اعزام و با احتمال اینکه هنوز سارق در محدوده پایانه مسافری حضور دارد به بررسی و کنترل افراد مظنون پرداختند که این اقدامات نتیجه داد و مرد جوانی که در محدوده جنگلی پشت پایانه مسافری غرب، حضور داشت به عنوان مظنون پرونده دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: به محض اینکه فرد مظنون با مالباختگان روبرو شد از سوی آنها به عنوان سارق شناسایی شده و این سارق که چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم خود مبنی بر سرقت از افراد مسن به بهانه کمک کردن برای جابجایی وسایلشان اعتراف کرد.

به گزارش مهر، سرگرد سلیمانی، تصریح کرد: این متهم که سعی داشت با تعویض پیاپی لباس هایش شناسایی نشود، در تحقیقات انجام شده در کلانتری به ۹ فقره سرقت به این شیوه طی ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمالی دیگرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید