سردار آزمون: کمک کردن به مردم وظیفه من نیست

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
    کد خبر :707685

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان به تازگی در گفتگو با هوادارانش صحبت‌هایی انجام داده که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

* در سپاهان خیلی سختی کشیدم، اما از بازیکنان این باشگاه نظیر جلال حسینی، هادی عقیلی و مهدی رحمتی چیز‌های زیادی یاد گرفتم. سخت‌ترین شرایط عمرم در کازان بود. افسرده شدم و حتی می‌خواستم به ایران برگردم. بازی در سرمای اینجا خیلی سخت است، اما باید این سختی‌ها را تحمل کرد.
* امیدوارم تا بالای ۳۵ سالگی بتوانم فوتبال بازی کنم، اما هر وقت حس کنم نمی‌توانم به تیم کمک کنم از فوتبال کنار می‌کشم. فرقی ندارد ۳۲ سال داشته باشم یا ۴۰ سال.
*به مربیگری علاقه چندانی ندارم، چون کار سختی است، ولی اگر روزی بفهمم می‌توانم به تیمی کمک کنم حتماً این کار را انجام خواهم داد. دوست دارم بعد از فوتبالم به دنبال شغل دیگری بروم و دیگر در دنیای فوتبال نباشم.
* با احترامی که برای سایر تیم‌های ایران قائلم، در ایران تراکتور را خیلی دوست دارم و نسبت به این تیم تعصب دارم. دوست دارم روزی در لیگ انگلیس و ایتالیا بازی کنم و اولویتم انگلیس است.
* بازی در لیورپول به نظر کار درستی نبود. منطقی نبود من بازی کنم و بازیکن گران‌قیمت لیورپول نیمکت‌نشینم باشد. تصمیم گرفتم به زنیت بروم و از اینجا به تیم‌های دیگر بروم. از زنیت فقط خوبی دیدم.
*چرا تیم ملی در تبریز یا اصفهان بازی ملی ندارد؟ مگر تیم ملی تهران است؟ تیم ملی باید همه جای ایران بازی کند. شمالی‌ها یا جنوبی‌ها هم حق دارند بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند.
*کمک کردن به مردم وظیفه من نیست. فرد خیر باید تصمیم بگیرد به چه کسی کمک کند. به خاطر نقاشی دلنیا را به سرپرستی نگرفتم. از قبل او را می‌شناختم، اما به طور رسمی سرپرستش نیستم، چون مجرد هستم و ازدواج نکرده‌ام. دوست ندارم سنم برای ازدواج بالا برود، اما باید شرایطش فراهم باشد.

منبع: خبرورزشی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید