سامسونگ و رونمایی از تبلت گلکسی تب S7 FE 5G/ تصاویر

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۰
    کد خبر :813533

شرکت سامسونگ تبلت های متنوعی را تاکنون در بازار عرضه داشته و حال نوبت به یک میان رده باکیفیت و جذاب موسوم به گلکسی تب S7 FE 5G رسیده که از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– نمایشگر 12.4 اینچی این تبلت از رزولوشن 2560×1600 پیکسلی برخوردار است؛ اما کماکان از پنل LCD بهره می‌گیرد. توان پردازشی گلکسی تب S7 FE از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 750G به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقاء تامین خواهد شد. بر اساس برخی گزارشات ورژن مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز به بازار عرضه می‌شود.

پنل پشتی تبلت از ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی با بیرون‌زدگی جزئی و قابلیت فوکوس خودکار میزبانی می‌کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه نیز جهت برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامسونگ به منظور اطمینان از دریافت واضح صدای کاربر حین برقراری تماس‌ها از 3 عدد میکروفون داخلی بهره گرفته است. انرژی موردنیاز گلکسی تب S7 FE توسط یک باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تامین می‌شود. با این‌حال کاربران در صورت تمایل بایستی شارژر 45 واتی را به‌صورت مجزا خریداری نمایند. سامسونگ ادعا می‌کند که شارژدهی باتری این تبلت با یک نوبت شارژ کامل برای پخش حداکثر 13 ساعته ویدیوها کفایت خواهد کرد.

گلکسی تب S7 FE همراه با قلم S Pen عرضه می‌شود. این قلم با زمان تاخیر اندک و بهره‌گیری از نوک نرم احساسی مشابه نوشتن با یک قلم واقعی را به کاربر منتقل می‌کند. این استایلوس دستخط نوشتاری کاربر را به‌صورت آنی به متن تبدیل نموده و با قرارگیری روی قسمت مغناطیسی پنل پشتی دستگاه به‌صورت خودکار شارژ خواهد شد.

تبلت جدید از مشخصه Samsung DeX پشتیبانی می‌کند. کاربران با فعال‌سازی این مشخصه به محیطی با ظاهر مشابه صفحه دسکتاپ، منوی استارت و نوار وظیفه دسترسی خواهند یافت. بعلاوه کاربران با خریداری یک کاور صفحه‌کلید آپشنال می‌توانند دستگاه گلکسی تب خود را به یک نوت‌بوک کوچک تبدیل نمایند.

گلکسی تب S7 FE در حالت نرمال تبلت از قابلیت مولتی‌تسکینگ اسپلیت اسکرین با حداکثر 3 اپلیکیشن مختلف پشتیبانی می‌کند.سامسونگ تبلت جدید خود را با برچسب قیمتی 649 یورویی در دسترس مشتریان قرار خواهد داد. این رقم بسیار گران به‌نظر می‌رسد؛ زیرا گلکسی تب S7 با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و پردازنده قدرتمندتر 619 یورو قیمت‌گذاری شده است. گلکسی تب S7 FE هم‌اکنون در مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای قابل دسترس بوده و در آینده مدل‌های رنگی پیش‌تری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید