سامسونگ در حال ساخت لپ تاپ ویندوزی با نمایشگر OLED و پشتیبانی شبکه 5G است

    کد خبر :787573

بی شک شرکت سامسونگ را می‌توان از غول‌های فناوری کره جنوبی دانست که در حوزه لوازم الکترونیکی انقلابی به وجود آورده و تاکنون هم محصولات برجسته‌ای روانه بازار کرده است. در این بین به نظر رسیده بزودی لپ تاپ منحصربفردی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– سری لپ تاپ Galaxy Book سامسونگ سخت افزار قابل توجهی دارند و طراحی جذابی نیز توسط این شرکت برای آنها در نظر گرفته شد. از جمله این سری باید به Galaxy Book S، Galaxy Book Flex 5G و برخی دیگر اشاره کرد.

در این بین گزارش شده یک مدل خاص هم بزودی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد که ویژگی‌های جذابی را دربرمی‎گیرد. این لپ تاپ بخشی از خانواده گلکسی بوک خواهد بود و پیشتر گزارش شد که دو مدل جدید Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 بزودی از راه می‌رسند. این مدل‌ها از سوی SIG تاییدیه کسب کردند و اطلاعاتی هم توسط وب سایت SamMobile ارائه شد.

براساس گزارش سم موبایل، لپ تاپ‌های جدید در دو نسخه 13.3 و 15 اینچی عرضه می‌شوند و به نمایشگر OLED مجهزند. تاکنون لپ تاپ‌های OLED زیادی توسط سامسونگ تولید نشده اما این دو مدل چنین ویژگی دارند. حتی سال گذشته کروم بوک گلکسی با نمایشگر امولد بوده که جانشین ارزان قیمت QLED است.

هر دو لپ تاپ آینده به قلم اس پن تجهیز می‌شوند و این یعنی صفحه نمایش لمسی دارند تا تجربه کاربری راحتی برای یادداشت برداری داشته باشند.

در قسمت داخلی، این لپ تاپها با پردازنده‌های اینتل Core i5 یا Core i7، احتمالاً نسل یازدهم Tiger Lake، همراه با Wi-Fi یا LTE عرضه می‌شوند. در مورد Galaxy Book Pro، انتظار می‌رود پشتیبانی از LTE را داشته باشد، اما گفته می‌شود که Galaxy Book Pro 360 از 5G پشتیبانی می‌کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید