سامسونگ از مانیتور با وبکم داخلی رونمایی کرد

    کد خبر :846064

شرکت سامسونگ به تازگی مانیتور جدیدی را رونمایی کرده که از وبکم داخلی برخوردار است. این محصول جدید Webcam Monitor S4 نام دارد و همانطور از نامش پیداست یک پنل 24 اینچی کم حاشیه برای آن در نظر گرفته شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– سامسونگ Webcam Monitor S4 یک مانیتور 24 اینچی است که در درجه اول برای کسب و کار خانگی طراحی شده که نیاز به همکاری از راه دور با همکاران و سایرین دارند. نکته قابل توجه دوربین 2.0 مگاپیکسلی FHD و دوربین مادون قرمز بوده که نیاز کاربران به خرید وب کم جداگانه را برطرف می‌سازد.

دوربین پاپ آپ که در بالای مانیتور قرار دارد، با فشار دادن آن به پایین فعال می‌شود. S4 علاوه بر مفید بودن برای جلسات مجازی، دارای گواهینامه Windows Hello هم است، بدین معنا که از دوربین IR می‌توان برای اسکن چهره کاربر برای ورود به سیستم یا باز کردن قفل کامپیوتر در کمتر از 2 ثانیه استفاده کرد.

دستگاه دارای پنل IPS با وضوح 1080 در 1920 و زاویه دید گسترده افقی و عمودی 178 درجه است. شما همچنین 250 نیت روشنایی دریافت می‌کنید و در حالی که این یک مانیتور گیمینگ نیست، نرخ نوسازی به 75 هرتز می‌رسد. همچنین از AMD FreeSync هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. گذشته از آن فناوری‌هایی برای محافظت در برابر چشم را دارا است.

در دیگر مشخصات باید به دو بلندگوی استریو و میکروفون 2W، پورت HDMI ، DP ، D-Sub و Audio و یک هاب USB داخلی با دو پورت USB 3.0 اشاره کرد. سامسونگ می‌گوید این مانیتور به صورت ارگونومیک طراحی شده  و پایه قابل تنظیم (HAS) هم دارد.

نمایشگر سامسونگ Webcam Monitor S4 هم اکنون با قیمت 319 دلار قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید