سامانه همراه بانک رفاه بار دیگر ارتقاء یافت و در اختیار عموم قرار گرفت

    کد خبر :759623

بانک رفاه کارگران، در راستای ارتقای خدمات الکترونیکی خود به مشتریان و بهبود عملکرد سامانه های موبایلی، بار دیگر اقدام به توسعه و بهبود خدمات ارائه شده در بستر همراه بانک کرد؛ اقدامی که به کاربران دارای تلفن همراه با سیستم عامل android و ios اختصاص دارد و آنها می توانند کیفیت استفاده خود از خدمات الکترونیکی بانک رفاه را با به روز رسانی نرم افزار، بهبود بخشند.

به گزارش «بازتاب»، در اقدامی که به آن اشاره شد و در راﺳﺘﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﻜﺪاری اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ و نیز در ﺟﻬﺖ ﺑﻬﻴﻨﻪﺳﺎزی و ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل android و ios ، بانک رفاه کارگران ضمن ارتقاء زیرساخت نرم افزاری SDK (مجموعه توسعه نرم افزار) سامانه مذکور با هدف سازگاری با نسخه جدید سیستم عامل یادشده، اﻣﻜﺎﻧﺎت دیگری را در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ فوق‌الذکر اﻳﺠﺎد کرده است که از هم اینک می تواند مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

متناسب با تغییرات جدیدی که در همراه بانک رفاه کارگران اعمال شده است، از این پس کاربران هر دو سیستم عامل می توانند از طریق منوی مدیریت پروفایل ← مدیریت ارسال پیامک و انتخاب حساب مورد نظر، نسبت به فعالسازی، غیرفعالسازی و تمدید خدمت ارسال پیامک مانده حساب برای هر یک از حساب‌های متعلق به خود اقدام کنند.

بر اساس این به روز رسانی همچنین امکان انتقال وجه پایا دوره‌ای از طریق منوی انتقال وجه← انتقال وجه پایا و با انتخاب گزینه “دوره‌ای” و تعیین تعداد دفعات، دوره پرداخت و تاریخ اولین پرداخت، برای کاربران سامانه فراهم شده است.

علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق منوی تسهیلات ← پرداخت قسط و با انتخاب گزینه “دوره‌ای” و تعیین تعداد دفعات، دوره پرداخت و تاریخ اولین پرداخت، نسبت به پرداخت دوره‌ای اقساط تسهیلات اقدام کنند.

امکان جدید دیگر اضافه شده به نرم افزار، امکان خرید شارژ شگفت انگیز ایرانسل است که کاربران می توانند از طریق منوی “خرید شارژ” از آن استفاده کنند.
همچنین، کاربران می‌توانند از طریق منوی سایر خدمات ← حساب‌های خودپرداز و بدون نیاز به حضور در ﺷﻌﺒﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻟﻴﺴﺖ ﺣﺴﺎب‌ﻫﺎی ﺧﻮد و اﻧﺘﺨﺎب ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﭼﻬﺎر ﺣﺴﺎب ﺟﻬﺖ ﻧﻤﺎﻳﺶ آﻧﻬﺎ ﺑﺮ روی دﺳﺘﮕﺎه‌ﻫﺎی ﺧﻮدﭘﺮداز ﺑﺎﻧﻚ رفاه کارگران اقدام کنند.

گزارش چک های واگذاری شده از دیگر خدمات جدید موبایل بانک رفاه کارگران است. این خدمت از طریق منوی چک ← گزارش چک‌های واگذارشده و بر اساس فیلترهای داده‌ای مختلف نظیر شماره حساب، شماره سریال چک، شماره سری چک و بازه زمانی برای کاربران سامانه فراهم شده است.

گفتنی است، مشتریان این بانک که از خدمات همراه بانک استفاده می کنند، می توانند با مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir نسبت به دریافت نسخه جدید نرم افزار و یا به روز رسانی آن اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید