سامانه قیمت لحظه ای درام ارمنستان

    کد خبر :901756

صرافی یکی از مراکز مهم اقتصادی و تبادل ارزی و ریالی است و حتی در ایام کرونا هم جایگاه خود را دارد. و چون سفر ایرانیان به ارمنستان به دلایل اقتصادی، علمی، گردشگری و مانند آن زیاد است برای این افراد پیدا کردن صرافی ایرانی در ارمنستان اهمیت زیادی دارد. اگر این صرافی به زبان فارسی خدمات خود را ارائه کند، امکان پرداخت ریالی را فراهم کند و در ایران و ارمنستان و هر جای جهان به نیازهای صرافی ایرانیان پاسخ مناسب دهد، جای هیچ بهانه‌ای نیست! صرافی ارمنستان با سابقه طولانی و حضور در ایران و ایروان، بهترین صرافی برای قیمت درام ارمنستان و خرید و فروش آن و انجام انتقالات وجوه ارزی و ریالی است.

صرافی ارمنستان در ایران و ایروان

صرافی ارمنستان در کشور ارمنستان ثبت شده و دفتر اصلی آن در پایتخت این کشور یعنی شهر ایروان قرار دارد و مانند صرافی ایران در ارمنستان عمل می‌کند؛ چون نیازهای صرافی ایرانیان ساکن یا مسافر در این کشور را به خوبی برطرف می‌کند. هر آنچه از صرافی می‌خواهید در صافی ارمنستان شدنی است.

خرید و فروش درام ارمنستان

ایران و ارمنستان در قاره اوراسیا (اروپا و آسیا) قرار دارند و با یکدیگر مرز خاکی دارند (در شمال ایران) و رفت‌وآمد میان شهروندان این دو کشور زیاد است. قیمت درام و تأمین آن برای فعالان اقتصادی در کشور ارمنستان یا کسانی که به آنجا سفر می‌کنند اهمیت زیادی دارد و چه جایی بهتر از صرافی ارمنستان که در ایروان خدمات حضوری دارد و از طریق سایت صرافی ارمنستان نیز در ایران فعال است و آماده پاسخگویی و رفع نیازهای ارزی مانند درام و دلار است.

۱۵سال سابقه درخشان

صرافی ارمنستان از سال ۲۰۰۶ تاکنون در پایتخت این کشور فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۰ توانسته است خود را در آن کشور ثبت کند. این سابقه پانزده‌ساله در ارمنستان و حضور در فضای اینترنت، صرافی ارمنستان را درگاه امن و مطمئن برای ایرانیان کرده است و این صرافی نیز تمام تلاش خود را برای حفظ رضایت مشتریان انجام می‌دهد.

صرافی ارمنستان در ایروان

همان‌طور که وجود صرافی ایرانی در ارمنستان برای ایرانیان مهم است، اگر یک صرافی ارمنستانی نیز در ایران فعالیت داشته باشد برای ایرانی‌ها خیلی مفید و کمک‌کننده است. صرافی ارمنستان در ایران شعبه یا نمایندگی ندارد اما از طریق سایت رسمی خود به نام صرافی ارمنستان، خدماتش را عرضه می‌کند. البته پایگاه اینترنتی این صرافی یک صرافی آنلاین و برخط نیست اما یک راه ارتباطی سریع و امن با این صرافی برای استفاده از خدمات متنوع آن در ایران است.

نکته دیگر اعلام آمادگی صرافی ارمنستان برای امضای تفاهم‌نامه همکاری یا قرارداد طولانی‌مدت با اشخاص حقیقی و حقوقی صلاحیت‌دار است که در جایگاه نمایندگی یا شعبه صرافی ارمنستان ر ایران خدمت کنند.

ارتباط و سفارش سریع تلفنی و آنلاین

سرعت و امنیت دو ویژگی مهم در خدمات صرافی است. صرافی ارمنستان خدمات خودش را با حداکثر امنیت انجام می‌دهد و برای سرعت عمل نیز گزینه‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده است. دو خط تلفنی در ایران و ایروان برای تماس تلفنی سریع برقرار است که از طریق سایت صرافی هم قابل‌استفاده است. در سایت نیز دو گزینه تماس سریع و سفارش سریع وجود دارد تا مشتریان از خدمات آنلاین سریع برخوردار باشند.

در کنار راه‌های ارتباطی تلفنی و اینترنتی، خدمات حضوری صرافی نیز در دفتر اصلی و رسمی شرکت در ایروان، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به وقت ایروان، ارائه می‌گردد.

پرداخت ریالی هزینه سفارشات

مشتریان صرافی ارمنستان می‌تواند پرداخت ریالی خود را به روش‌های گوناگون و به‌راحتی انجام دهند و از خدمات آنی صرافی بهره‌مند شوند:

♦ پرداخت اینترنتی و از طریق درگاه آنلاین بانک‌های عضو شبکه شتاب ایران.

♦ واریز نقدی به حساب بانکی صرافی در ایران و ارسال فیش.

♦ پرداخت کارتی با کارت‌های بانکی ایرانی عضو سامانه شتاب، در محل شرکت یا دفتر سایت و از طریق دستگاه پوز.

همان‌طور که پرداخت ریالی در این صرافی مهیا و راحت است، مراحل خرید نیز دقیق و آسان است و چهار مرحله دارد:

1.انتخاب خدمت خرید یا فروش، نوع و مقدار ارز.

2.احراز هویت و ثبت سفارش.

3.پرداخت سفارش و نهایی شدن سفارش.

4.انجام کامل سفارش.

خرید و فروش درام ارمنستان

صرافی ارمنستان علاوه بر درام ارمنستان برای خرید و فروش دلار آمریکا نیز اقدام می‌کند. امکان تحویل فوری دلار آمریکا یا درام ارمنستان هم در دفتر اصلی صرافی در شهر ایروان کشور ارمنستان و هم از طریق سایت صرافی و در تهران صورت می‌گیرد. همچنین محدودیتی برای فروش عمده دلار وجود ندارد و تنها به هماهنگی قبلی نیاز دارد.

راه‌های ارتباطی صرافی ایرانی در ارمنستان برای هماهنگی و خرید و فروش ارز به قرار زیر است:

♦ تماس سریع از طریق سایت.

♦ سفارش سریع از طریق سایت‌.

♦ تماس تلفنی با شماره ایران ـ تهران.

♦ تماس تلفنی با شماره ارمنستان ـ ایروان.

♦ ارتباط با شماره واتساپی صرافی ارمنستان.

برای اطلاع مشتریان، قیمت دلار در سایت صرافی ارمنستان منعکس می‌شود و تا حدودی به‌روز است؛ اما چون قیمت دلار نوسان دارد بهتر است قبل از اقدام و برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای دلار با یکی از راه‌های ارتباطی بالا با صرافی تماس بگیرید.

از سوی دیگر، قیمت دلار در تهران و ایروان ممکن است با هم متفاوت باشد و علت آن شرایط ارزی و اخبار و مسائل سیاسی و اقتصادی کشورها و منطقه و حتی جهان است. بنابراین این تفاوت قیمت دلار در ایران و ارمنستان به صرافی مرتبط نیست.

صرافی حرفه‌ای و موفق در ایروان ارمنستان

آنچه در بالا گفتیم درباره امور مالی صرافی بود اما مسائل اخلاقی نیز در اینجا وارد است و شاید حساس‌تر و مهم‌تر از بعضی از مشاغل دیگر باشد؛چ. یعنی در صرافی باید اصول حرفه‌ای و اخلاق کاری رعایت شود تا تضمینی برای امنیت و سلامت مبادلات و انتقالات پولی و اعتباری باشد. ضمانت اجرایی نیز فقط از طریق نظارت و اعمال قانون به دست نمی‌آید ، بلکه آدم‌ها مهم‌تر از قانون هستند و اگر خودشان نخواهند بهترین قانون نیز به کار نمی‌آید.

صداقت در گفتار و رفتار، امانت‌داری، رازداری، مسئولیت‌پذیری و احترام به مشتری ازجمله صفات و ویژگی‌های صرافی موفق و حرفه‌ای است. صرافی ارمنستان همواره تلاش کرده است به اصول حرفه‌ای و اخلاقی پایبند باشد و نسبت به سرمایه و نیاز مشتریان احساس مسئولیت کند.

و اگر شما تازه با این صرافی معتبر و باسابقه آشنا شده‌اید می‌توانید با گرفتن یک خدمت کوچک، کیفیت خدمات صرافی ارمنستان را بررسی کنید و جزو مشتریان وفادار آن شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید