زیردریایی خطرناکی که می‌تواند زیر ۳۰ دقیقه کره زمین را نابود کند

    کد خبر :763566

کشور آمریکا سال‌هاست به دنبال ساخت سلاح‌هایی است که بتواند با استفاده از آنها کشورهای جهان را نابود کند. از جمله این سلاح‌ها، بمب اتم، موشک هسته‌ای، میکروب‌های خطرناک و تجهیزات بیولوژیک، ماهواره‌های فضایی با حمل تجهیزات محرمانه و… هستند.

ایالت متحده برای حمل این سلاح‌ها از فضاپیماها، جنگنده‌ها، کشتی‌ها و زیردریایی‌ها استفاده می‌کند که یکی از خطرناک‌ترین آنها زیردریایی تهاجمی کلاس Seawolf است که از آن به عنوان گران‌ترین و پیشرفته‌ترین زیردریایی آمریکا یاد می‌شود. البته برخی کارشناسان معتقدند زیردریایی‌های virginia پیشرفته‌تر بوده که در نیروی دریایی این کشور مشغول خدمت هستند.

به هر حال زیردریایی Seawolf به‌شدت پنهانکار بوده و کشف آن بسیار دشوار است و بدنه این آبگرد رزمی از جنس فولاد پرفشار HY-100 بوده و پوشش ضد پژواک دارد و می‌توان تا عمق ۳۰۵۰ آب نفوذ کند. این زیردریایی همچنین قابلیت تجهیز شدن به قدرتمندترین موشک‌های اتمی را دارد و با شلیک چند فروند از آن می‌تواند حیات را در کره زمین غیرممکن کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کشور آمریکا در حال حاضر خطرناک‌ترین کشور جهان است و با وجود اینکه تلاش می‌کند هیچ کشوری به توان هسته‌ای، حتی در ابعاد صلح‌آمیز و پزشکی دست پیدا نکند اما خود با ساخت چنین سلاح‌هایی می‌تواند عامل مرگ میلیاردها انسان شود و کره خاکی را متلاشی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید