زن و شوهر بازیگر مشهور برای اسکار ۲۰۲۲ نامزد شدند

    کد خبر :886985
زن و شوهر بازیگر مشهور برای اسکار ۲۰۲۲ نامزد شدند

اعلام نامزدهای مراسم اسکار ۲۰۲۲، نشان داد زوج بازیگر برای دریافت این جایزه نامزد شدند. خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز که از سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده‌اند، به‌ترتیب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن نامزد شدند

باردم برای بازی در فیلم «خانواده ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) و کروز برای بازی در فیلم «مادران موازی» (Parallel Mothers) پدرو آلمادوار، نامزد این جایزه شده‌اند.

فیلم «خانواده ریکاردو بودن» سرگذشت‌ لوسیل بال و دسی آرناز است که در آن، باردم نقش آرناز و نیکول کیدمن نقش بال را بازی می‌کنند. کیدمن هم در کنار کروز برای بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد شده است. باردم پس از اعلام نامزد شدنش در مصاحبه با ددلاین گفت که از کروز و کیدمن هر دو حمایت می‌کند و «کار هر دو آن‌ها محشر بود».

کرستن دانست و جسی پلمونز هم که در سال ۲۰۱۷ با هم نامزد کردند، هر دو برای بازی در فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) ساخته جین کمپیون به‌ترتیب نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد شدند. در اقتباس سینمایی کمپیون از رمان توماس سوج با همین نام در سال ۱۹۶۷، پلمونز نقش جورج بربنک، برادر بسیار رنج‌کشیده فیل بربنک (با بازی بندیکت کامبربچ) را بازی می‌کند.

دانست نقش رز گوردون را ایفا می‌کند که پس از ازدواج با جورج، برای زندگی به خانه خانواده بربنک در مزرعه می‌رود (کامبربچ نیز برای بازی کردن در این نقش نامزد بهترین بازیگر شده است). دانست به ورایتی گفت که خبر نامزدی‌ را خودش به پلمونز داد چون او هنگام اعلام اسامی نامزدهای امسال، سرکار بود.مراسم اسکار ۲۰۲۲ روز ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید