زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر والیبال مشخص شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۷
    کد خبر :736242

قرعه کشی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران ساعت ۱۰ صبح دوشنبه بیستم مردادماه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار می‌شود.

شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال درمورد مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال، گفت: نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال شده تا دو نماینده خود را برای حضور در مراسم قرعه‌کشی معرفی کنند. آن‌ها تا فردا(چهارشنبه ۱۵مرداد) فرصت دارند نمایندگان خود را برای شرکت در این مراسم به فدراسیون معرفی کنند.

وی با اشاره به شروط حضور تیم‌ها در قرعه کشی لیگ برتر، افزود: شرکت تیم‌ها در قرعه‌کشی منوط به تعیین تکلیف بدهی‌ها و واریز ورودی مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۹۹ است.

گفتنی است ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان، به دلیل وضعیت شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا با حضور هیچ فرد دیگری از جمله خبرنگاران در این نشست موافقت نکرده است و گزارش کامل مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال، از طریق روابط‌عمومی در سایت فدراسیون منتشر می‌شود.

به گزارش فارس،کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان سال ۹۹ را از نیمه‌ شهریورماه آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید