زالی: با یک شرایط رو به گسترش کرونا روبه رو هستیم

    کد خبر :886769

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: در روزهای اخیر همچنان شاهد رشد فزاینده بیماران مبتلا به کرونا در تهران بوده‌ایم که این آمار هم در ابعاد شاخص‌های آماری سرپایی و هم بستری قابل رویت است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ سرو سلامت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در تهران و دستاوردهای نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران افزود: تا امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه بیش از ۳۹۰۰ بیمار در تهران به علت کرونا بستری هستند که ۱۰۱۰ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می برند.

وی خاطرنشان کرد: اما طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۹۰ بیمار جدید در تهران بستری شدند که ۲۱۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ادامه داد: مجموع بیماران سرپایی که در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه بهداشت و درمان پذیرفته شدند از ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفته و به نظر می رسد که با یک شرایط رو به گسترش روبه رو هستیم.

وی تاکید کرد: همانگونه که در سایر استان ها هم شاهد هستیم در تهران نیز رشد چشمگیر و فزاینده میزان ابتلا به کرونا در بخش بستری و سرپایی را داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید