رویارویی تیم ملی بسکتبال با ساحل عاج در تهران

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
    کد خبر :531085
تیم ملی بسکتبال

دیدار با ساحل عاج که جزو تیم‎های حاضر در جام‎جهانی ۲۰۱۹ چین است در برنامه‎های آماده‎‎سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در این رویداد قرار گرفته است.

اگرچه تا به امروز اعزام تیم ملی بسکتبال به سه کشور اروپایی و یک کشور آسیایی برای شرکت در تورنمنت‌های بین المللی آنها مصوب شده اما مسئولان فدراسیون بسکتبال همچنان پیگیر هستند تا رایزنی با برخی کشورها را ادامه دهند و میزبان تورنمنتی با حضور آنها شوند.

البته تاکید کادر فنی تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دیدار با تیم‌هایی است که در جام جهانی حضور دارند و بر همین اساس دعوتنامه ارسالی هم برای این دسته تیم‌ها ارسال شده است. صربستان، مونته نگرو، فرانسه و آلمان از جمله این تیم‌ها هستند که هنوز پاسخ قطعی به درخواست ایران نداده‌اند. در این تیمی که اصلاً دعوتنامه ای از ایران دریافت نکرده جزو گزینه‌های احتمالی برای برگزاری دیدار تدارکاتی در تهران است.

به گزارش مهر، یک اسپانسر به فدراسیون بسکتبال اعلام کرده که می‌تواند ساحل عاج را برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی به تهران بیاورد. مسئولان فدراسیون بسکتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی هم از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند و البته قطعی کردن آن را تا حدی منوط به پاسخ دیگر کشورها دانسته‌اند.

قرار است در صورتی که به یکی دو دعوتنامه ارسالی ایران پاسخ مثبتی داده شد، ساحل عاج هم به عنوان یکی از گزینه‌های قطعی در نظر گرفته شود و اینگونه تورنمنت موردنظر در ایران برگزار شود. در غیر این صورت هم احتمال دارد ساحل عاج به تنهایی به ایران بیاید تا با تیم ملی بسکتبال ایران دیدار تدارکاتی برگزار کند.

ساحل عاج از جمله تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ چین است. این تیم در گروه اول مسابقات با لهستان، ونزوئلا و چین همگروه است. تیم ملی بسکتبال ایران هم در گروه سوم با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه شده است.

جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال شهریورماه با حضور ۳۲ برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید