رونمایی بی‌ام‌و از سری ۲ گرن کوپه اسپرت

  • خودرو
  • شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
    کد خبر :891155

بی‌ام‌و فقط در برخی بازارها اقدام به عرضه سری ۱ سدان می‌کند و به همین خاطر سری ۲ گرن کوپه سدان پایه و محبوب‌تر این خودروساز است. سری ۲ گرن کوپه هم‌اکنون در اندونزی با نسخه سفارشی اسپرت معرفی شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_این مدل به‌صورت محلی و در کارخانه بی‌ام‌و در جاکارتا تولید می‌شود و به همین خاطر زمان تحویل آن به مشتریان بسیار کوتاه خواهد بود. اجازه ندهید که استفاده از واژه اسپرت باعث شود شما به یاد نسخه M235i بیفتید چراکه این خودرو ویژگی‌های متفاوتی دارد. در واقع سری ۲ گرن کوپه اسپرت بر پایه مدل پایه ۲۱۸i شکل گرفته است و به همین خاطر از پیشرانه ۳ سیلندر استفاده می‌کند. این پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

۲۱۸i گرن کوپه در برخی بازارها با گیربکس دستی عرضه می‌شود اما نسخه اسپرت فقط با گیربکس دوکلاچه در دسترس خواهد بود. این گیربکس به ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۷ ثانیه‌ای کمک می‌کند، عملکردی که برای یک خودروی ۳ سیلندر و دیفرانسیل جلو قابل‌توجه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۲۱۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

سری ۲ گرن کوپه اسپرت از رینگ‌های ۱۷ اینچی استفاده می‌کند اما می‌توان رینگ‌های ۱۸ اینچی M پرفورمنس را نیز سفارش داد. چراغ‌های جلو و عقب تمام LED، نمایشگرهای ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

بی‌ام‌و این خودرو را در اندونزی با قیمت معادل حدود ۵۵۴۰۰ دلار عرضه می‌کند. همین امر باعث می‌شود ۲۲۸i گرن کوپه ۲۲۸ اسبی در بازار آمریکا یک محصول کاملاً ارزان‌قیمت به نظر برسد زیرا ۳۵۷۰۰ دلار قیمت دارد. بی‌ام‌و تولید و عرضه سری ۲ گرم کوپه اسپرت در اندونزی را با همکاری برند لباس Ageless گلکسی جشن گرفته است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید