رونمایی از گجتی نوآورانه توسط کارکنان سابق اپل

    کد خبر :989288
کارکنان سابق اپل

به تازگی استارتاپ Humane که توسط کارکنان اسبق اپل از جمله عمران چاودری و بتانی بونگیوورنو تاسیس شد، به تازگی ابزار عجیبی رونمایی کنند که به مجهز به هوش مصنوعی است.

بازتاب-این دستگاه را افراد می‌توانند همچون گجتی کوچک در جیب خود قرار داده و به سادگی حمل کنند. گذشته از آن می‌توان با داشتن هوش مصنوعی همانند یک اسپیکر هوشمند به آن دستوراتی دارد.

دستگاه برای فعال بودن و کار کردن نیازی به اتصال نداشته و به فضای ابری متکی است، جایی که اطلاعات خود را دریافت می‌کند. افراد می‌توانند با یک ضربه یا اشاره دستگاه را بیدار کنند. اگرچه فاقد نمایشگر است، اما با داشتن پروژکتور داخلی می‌تواند محتوایی را برای نمایش روی هرسطحی ارائه دهد، حتی کف دست.

کارکنان سابق اپل

وجود دوربینی در این گجت موجب شده تا اشیا اطراف را تشخیص داده و اطلاعاتی ارائه دهد. برای مثال هنگامی که شکلاتی را در دست تشخیص می‌دهد، به فرد توصیه‌های غذایی می‌کند.

به طور کلی باید، گجت Humane را یک دستیار هوشمند دانست که می‌تواند تماس‌های تلفنی برقرار کرده یا رد کند، ایمیل‌ها و اعلانیه‌ها را برای شما جمع آوری کرده، متون را ترجمه کند، اطلاعات لازم را به شما بدهد و برخی دیگر.

مشخص نیست این استارتاپ برنامه‌ای دارد محصول جدید و نوآورانه خود را عرضه کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید