رونمایی از پلتفرم قوانین امارات متحده عربی

    کد خبر :1051952

پلتفرم “قانون امارات” پلتفرم رسمی برای قوانین دولت امارات متحده عربی است که توسط دبیرخانه عمومی شورای وزیران با هماهنگی کلیه مقامات ذیربط توسعه و نظارت می شود. سیستم جامع و به روز شده که شامل کلیه قوانین در حال اجرا در امارات می شود و دسترسی به آن را برای تمام اقشار جامعه از داخل و خارج از کشور امکان پذیر می کند.

امارات متحده عربی و بالخصوص شهر دبی همیشه در تلاش برای شفاف سازی قوانین و مقررات و همچنین تسهیل امور اداری و دولتی بوده است. اگر از مقیمان دبی در رابطه با قوانین و مقررات سوال کنید بطور قطع اولین جوابی که با آن روبرو می شوید شفاف بودن امور و یکپارچه بودن مراکز دولتی امارات است که در این رابطه توسط حکومت امارات از پلتفرم یکپارچه قوانین رونمایی شده که در دو زبان انگلیسی و عربی در دسترس می باشد.

این بدان معنی است که اگر شما قصد زندگی یا راه اندازی کسب و کار در دبی را داشته باشید میتوانید خیلی راحت به تمامی قوانین جاری از ابتدای تاسیس امارات تا این لحظه دسترسی داشته باشید .

پلتفرم “قانون امارات” پلتفرم رسمی برای قوانین دولت امارات متحده عربی است که توسط دبیرخانه عمومی شورای وزیران با هماهنگی کلیه مقامات ذیربط توسعه و نظارت می شود. سیستم جامع و به روز شده که شامل کلیه قوانین در حال اجرا در امارات می شود و دسترسی به آن را برای تمام اقشار جامعه از داخل و خارج از کشور امکان پذیر می کند.محتوای پلت فرم شامل قوانین فدرال، مقررات اجرایی آنها و سایر مقررات نظارتی می باشد.

به گفته شیخ محد بن راشد آل مکتوم، حاک دبی:

«عدالت پایه و اساس حکومت است و ابزار کلیدی عدالت، اجرای عادلانه قوانین برای همه است. امارات متحده عربی به عنوان یک کشور جهانی می ایستد و قوانین و رویه های جهانی را با تعهد محکم به شفافیت تجسم می دهد. حاکمیت قانون همچنان یک اولویت کلیدی است.»

کابینه امارات همچنین سیاست عالی علم، فناوری و نوآوری را تصویب کرد، یک سیاست ملی که بر شش حوزه کلیدی تمرکز دارد: انتقال انرژی، سلامت، امنیت غذایی، امنیت آب، فناوری، امنیت سایبری و صنعتی‌سازی.

پلتفرم قوانین امارات متحده عربی یک پلتفرم تعاملی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق یک کمپین آنلاین که پس از ورود به پلتفرم اعلام می شود در تدوین قوانین شرکت کنند.

از دیگر تصمیمات دولت دبی، نظارت حداکثری برا اجرای قوانین عادلانه و یکسان بین مردم امارات و دیگر مهاجران مقیم بوده است زیرا اجرای قوانین عادلانه و دریافت تسهیلات و رفاه مساوی بین تمامی مردم امارات بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب جزو الزامات امارات متهده عربی و بالخصوص شهر دبی می باشد.

چنانچه تمایل به اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین امارات و همچنین راه اندازی کسب و کار در دبی را دارید پیشنهاد میشود با کارشناسان کسب و کار ایمیگلو مستقر در دبی، امارات متحده عربی ارتباط گرفته و مشاوره ی کاملا رایگان و تخصصی دریافت کنید.

از امکانات پلتفرم قوانین امارات:

♦ این پلتفرم قوانین را بر اساس موضوعات اصلی که شامل زیرگروه‌هایی هستند طبقه‌بندی می‌کند، به عنوان مثال: قوانین مربوط به بخش اقتصادی تحت عنوان قوانین اقتصادی طبقه‌بندی می‌شوند.

♦ این پلت فرم دسترسی به قوانین مربوط به حوزه مورد علاقه کاربر را با گروه بندی آنها در دسته های اصلی تسهیل می کند، به عنوان مثال: قوانین سرمایه گذاران و کارآفرینان، قوانین بازدیدکنندگان و گردشگران و غیره.

♦ این پلت فرم شامل قوانین فدرال طبق آخرین اصلاحیه، علاوه بر لیستی از اصلاحات، جداول مقررات پیوست شده به آن است.

♦ این پلتفرم با قابلیت چاپ، کپی یا اشتراک گذاری قوانین از طریق ایمیل یا پلت فرم رسانه های اجتماعی (WhatsApp، X Platform) سرعت انتقال بین مواد یک قانون را تضمین می کند.

♦ این پلتفرم ویژگی اضافه کردن قوانین را به لیست “مورد علاقه” فراهم می کند تا به راحتی به آن قوانین دسترسی داشته باشید و در صورت بروز هرگونه اصلاحی برای آنها هشدار دریافت کنید.

♦ پلتفرم قوانین امارات متحده عربی یک پلتفرم تعاملی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق یک کمپین آنلاین که پس از ورود به پلتفرم اعلام می شود در تدوین قوانین شرکت کنند.

♦ این پلتفرم آخرین اخبار مربوط به قوانین فدرال در کشور را منتشر می کند.

شهر دبی با قوانین منعطف و پتانسیل بسیار بالا برای راه اندازی کسب و کار باعث شده تا سرمایه گذاران و متخصصان زیادی را به خود جذب کند. امروزه ثبت شرکت در دبی و راه اندازی کسب و کار یک تصمیم هوشمندانه است که به شرط داشتن دانش کسب و کار کافی میتوان بسیار سودمند و قابل ارتقا باشد. پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه فعالیت در دبی با کارشناسان متخصص ایمیگلو مستقر در دبی مشاوره ی رایگان داشته و با اطلاع کافی از تمامی قوانین و شرایط اقدام به تاسیس بیزینس در این شهر پر پتاسنیل کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید