روغن خودرو ۴۱درصد گران شد

    کد خبر :830425
روغن خودرو ۴۱درصد گران شد

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران گفت: سازمان حمایت با افزایش ۴۱درصدی قیمت روغن ماشین موافقت کرده است.

داوود سعادتی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص تغییرات قیمتی انواع روغن در بازار گفت: براساس درخواست تولیدکنندگان، روغن ماشین با موافقت سازمان حمایت تا 41 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: البته با توجه به افزایش هزینه‌های تولید درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت حدود 72 تا 82 درصد بود، به همین علت افزایش قیمت 15درصدی را که پیش از این اعلام شد نپذیرفتند.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران تصریح کرد: با این تغییرات قیمتی تولید افزایش پیدا می‌کند و با افزایش سطح عرضه احتمالاً مشکل کمبود روغن خودرو در بازار حل می‌شود.

سعادتی‌نژاد با تأکید بر اینکه “با پایان یافتن تعطیلات از فردا روغن با قیمت‌های جدید فاکتور خواهد شد”، خاطرنشان کرد: تولید باید برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی داشته باشد به همین علت کارخانجات سطح تولید خود را با قیمت‌های قبلی کاهش داده‌اند و در نهایت مجوز افزایش قیمت‌ها برای آنها صادر شد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. س گفت:

    دولت تدبیر برای همین کارهاست . نباید انتظار غیر از این می داشتید . گران کردن راهی هست که نیاز به هیچ فکر و ایده و راهکار و تجربه و تحلیل و….. ندارد . به عبارتی پیرزنان روستایی بهتر و بالاتراز مسئولین ما نظر می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید