روش های بازاریابی با اینستاگرام [ ابزار رشد فروش ]

    کد خبر :875033

همه افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند فروش خود را بیشتر و شغل و حرفه خود را توسعه دهند تا از این طریق بتوانند حرفه خود را مطرح کرده و مشتریان خود را روز به روز افزایش دهند. در گذشته روش های بازاریابی معمولاً سنتی بوده اما رفته رفته و با پیشرفت جوامع و افزایش تکنولوژی روش‌ها هم تغییر کرده از روش های بازاریابی قدیمی تر می توان به ایمیل هم اشاره کرد اما کار کردن با ایمیل و بازاریابی از طریق آن تا حدودی سخت بوده و حتی بازخورد کمتری هم دارد اما با ایجاد برنامه اینستاگرام که یک برنامه محبوب اجتماعی و بسیار پرطرفدار می باشد و کار کردن با آن ساده و  بازخورد بیشتری دارد باعث شده افراد امروزه از این برنامه استفاده کنند اما جذابیت و پرطرفدار بودن برنامه اینستاگرام به این معنی نیست که هر کس می‌تواند در آن موفق شود و در حیطه شغل خود رشد کند و فروش خود را افزایش دهد بلکه باید نحوه استفاده از آن و نحوه درست بازاریابی با آن را یاد گرفت در ادامه مطلب قصد داریم روش های بازاریابی با اینستاگرام [ابزار رشد فروش] را بررسی کنیم.

بازاریابی با اینستاگرام را ازکجا شروع کنیم؟

همان طور که می دانید امروزه اینستاگرام بین برنامه های شبکه های اجتماعی اولین رتبه را از نظر تعداد کاربر و فعالان دارد بیش از ۳۰۰ میلیون کاربرد در اینستاگرام وجود دارد که ۲۰۰ میلیون نفر آنها فعال هستند به این معنی که مطالب جدید را می‌بینند و از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

مطلب مرتبط: شما می توانید مقاله ” اهمیت خرید پیج برای کسب و کارها ” در وبسایت مارکترها مطالعه کنید.

۱.برای بازاریابی با اینستاگرام ابتدا باید یک حساب کاربری در اینستاگرام  ایجاد کنید حساب کاربری شما بهتر است از نوع تجاری باشد که تجاری بودن آن را از طریق تنظیمات اینستاگرام می توانید انتخاب کنید و بعد از آن نوع کسب و کار و تجارت خود را تعیین کنید این گونه شما یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام دارید

۲.در مرحله دوم شما باید پروفایل و قسمت بیو خود را با مشخصات و اطلاعات لازم پر کنید تا کاربران اینستاگرام با نوع کسب و کار و تجارت شما آشنا شوند و بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند برای این منظور پس از انتخاب نام مناسب و تصویر پروفایل شما باید در قسمت پروفایل آدرس وب سایت خود را قرار دهید اگر شما جزو افرادی هستید که سایت دارید بهتر است به جای آدرس سایت افراد را به صفحه فرود خود هدایت کنید این صفحه بعد از دریافت آدرس ایمیل کاربر  به ازای آن به مخاطب هدیه می‌دهد این هدیه هر چیزی مثل آموزش های صوتی،  فیلم یا موارد دیگری می تواند باشد

۳. بعد از تکمیل کردن مشخصات خود در قسمت پروفایل اکنون زمان آن رسیده که محتوای مناسب تولید کنید تا کاربری که شما را دنبال می کند از محتویات و عکس های پیج شما استفاده کرده محتوای خود را بر اساس نوع تجارت که دارید انتخاب کنید برای مثال یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه محتواهایی را تولید می‌کند که دارای عکس های لباس های جذاب و مناسب می باشد سعی کنید زمان ارسال پست ها و محتوای شما یکنواخت باشد و در تایم های منظم از قابلیت های اینستاگرام مثل پست گذاشتن،  کپشن های مناسب وچشم گیر و استوری های مربوط و جذاب استفاده کنید

۴. بعد از این مرحله باید به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام باشید شما برای بازاریابی با اینستاگرام به کاربرانی احتیاج دارید که شما را دنبال کند برای این منظور راه های زیادی وجود دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم

♦ برای افزایش فالوور شما می‌توانید به پیج هایی که در حوزه فعالیت شما فعالیت دارند مراجعه و با آنها تعامل داشته باشید این تعامل باعث معرفی شدن شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام به افراد بیشتری می شود

♦ راه دوم این است که شما برای اینکه در برنامه اینستاگرام محبوب باشید و بتوانید افراد بیشتری را به پیج خود هدایت کنید باید سوال ها، نظرات و منشن ها را پاسخ دهید پیج های زیادی ممکن است در اینستاگرام باشند اما همین نکته را رعایت نکرده و عملکرد خوبی نداشته باشند برای همین توصیه می شود که برای افراد وقت گذاشته و محترمانه پاسخ آنها را  بدهید تا بتوانید این تعامل را حفظ کنید

♦ همچنین می توانید از هشتک های مناسب استفاده کنید استفاده از این هشتگ ها باعث می‌شود که شما بهتر و راحت تر دیده شوید و افراد بتوانند سریع تر به شما دسترسی پیدا کنند

♦ تعامل با اینفلوئنسر مارکتینگ ها می‌تواند بازاریابی با اینستاگرام را برای شما راحت تر کند زیرا معمولاً پیروی از افراد تاثیرگذار همیشه در جامعه بوده و تعامل با این افراد می‌تواند به راحتی کسب و کار شما را گسترش دهد

♦ استفاده از سیستم تبلیغات اینستاگرام، معرفی فروشگاه اینترنتی خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر و هدایت افراد به سمت پیج اینستاگرام می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فالوور داشته باشد پس اگر شبکه اجتماعی دیگری به غیر از اینستاگرام دارید می توانید به راحتی برای بازاریابی با اینستاگرام از آن استفاده کنید

♦ راه دیگر برای افزایش فالوور می توان به خرید پیج اینستاگرام اشاره کرد عده‌ای از افراد برای شروع و یا حتی گسترش کسب و کار خود به خرید پیج های اینستاگرام با فالوور بالا اقدام می‌کنند که برای این منظور هزینه هایی هم متقبل می شوند بعد از خرید، پیج را در راستای اهداف و کسب و کار خود هدایت می کنند این روش هم می‌تواند روش مناسبی برای افزایش سریع تر فالوورها باشد

سخن پایانی

پس در جهت بازاریابی با اینستاگرام ابتدا باید از روش های درست استفاده از اینستاگرام و چگونگی افزایش فالوور اطلاع داشته باشید زیرا اینستاگرام یک برنامه اجتماعی، پرکاربرد و بسیار موثر خصوصاً برای کسب و کار های اینترنتی می باشد پس داشتن یک برنامه ریزی جامع و هدفمند می تواند شما را در حوزه کسب و کار خود قدرتمند و تجارت شما را گسترش دهد.

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید