روزهاي پاياني حراج پوشاک”فرس” را ازدست ندهید

    کد خبر :614999

در سال های اخیر پروموشن های دوره ای تخفيف پنجاه درصدی پوشاک فرس به دلیل ارایه خدمات و اعتبار مضاعف به مشتریان این برند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است .

تیم فرس بر این عقیده اند که خريد زماني لذت بخش تر مي شود كه شما در ازاي خرید كالا، از خدمات بيشتر و يا اعتباري هم بهره مند شوید.

این پروموش هیجان انگیز بار دیگر در فروشگاه های فرس آغاز شده است و در حال حاضر علاوه بر تخفيف پنجاه درصدی بر روي بخشي از كالاها، پيشنهاد ويژه اي به مشتريان ارائه نموده كه با هر ميزان خريد، ٥٠٪؜ از مبلغ خريد مشتری به عنوان اعتبار در نظر گرفته شده و در خريد بعدي از هر يك شعب “فرس“، از صورتحساب وی كسر خواهد شد.

بسیاری از محصولات متنوع فرس شامل کت و شلوار، کت تک، پیراهن، شلوار، اکسسوری،کفش و… شامل این پروموشن شده است .


برند فرس” كه در حوزه پوشاك آقايان جز پيشرو هاي اين صنعت مي باشد، با به كارگيري تكنولوژي روز دنيا و بهره مندي از كارشناس و تكنسين هاي تعليم ديده با استانداردهاي اروپايي، اقدام به توليد محصولات فاخر در داخل كشورمان نموده است.
استفاده از پارچه هايي با الياف طبيعي در محصولات “فرس” باعث شده تا مشتريان در زمان استفاده از لباس احساس راحتي بيشتري داشته باشند.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از كمپين ها و همچنين قيمت محصولات، به صفحه اينستاگرام برند فرس به آدرس firsitaly مراجعه نمايند.
همچنین فروشگاه ها و نمايندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:

نام فروشگاه تلفن وب سایت و شبکه های اجتماعی 
جردن 02126205765 وب سایت ‏www.firsitaly.com
کامرانیه 02126102000 اینستاگرام İnsta: firsitaly
پالاديوم 02122662461 تلگرام ‏Telegram:@firsitaly
شهرك غرب 02188573866

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید