جشنواره جدید پوشاک فرس همزمان با افتتاح ویترین های زمستانی

    کد خبر :462242

پوشاک فرس در آستانه سال جدید میلادی و همزمان با رونمایی از ویترین های جدید خود در سطح شهر تهران، اقدام به برگزاری جشنواره جذاب زمستانی با عنوان “پروموشن اعتبار 50 درصدی” نموده است .

علاقمندان به محصولات این برند می توانند ضمن شرکت در این جشنواره از شرایط جذاب آن استفاده نمایند به این صورت که به ازای هر میزان خرید از فروشگاه های فرس، مبلغ پنجاه درصد از فاکتور به عنوان اعتبار برای خرید های آینده مشتریان شارژ خواهد شد .

برای آشنایی بیشتر درباره جزییات جشنواره زمستانی این برند و هم چنین اطلاع از آدرس فروشگاه های فرس در سراسر کشور ، می توانید به نشانی Firsitaly.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۵۷۶۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

برند فرس ارایه کننده پوشاک با کیفیت در سراسر ایران است که علی رغم جوان بودنش،طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان ایرانی بازار پوشاک دارد .

همچنین این مجموعه به دنبال نوسانات و محدودیت های اخیر ارزی و بانکی، ضمن تعامل و رایزنی با شرکت های معتبر بازار پوشاک از کشورهای ترکیه و ایتالیا، اقدام به تولید بخش عمده اي از محصولات خود در داخل کشورمان نموده است که فاز اولیه آن با شتاب برنامه ریزی شده ای در حال انجام است تا جاییکه هم اکنون برخی از مدل ها و تولیدات اولیه در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در جشنواره زمستانی فرس نیز عرضه شده اند.

 

این شرکت با استفاده از پارچه های مرغوب و طبیعی در کنار بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی صنعت پوشاک جهان، توانسته است کلکسیونی متنوع و به روز  از محصولات با کیفیت را در فروشگاه های شیک و منحصر به فرد خود ارایه نماید .

یکی دیگر از اقدامات اخیرمجموعه فرس در فروشگاه های خود، تغییر فصلی ویترین هایش با استفاده از متد های روز مدلینگ جهانی است و رونمایی از ویترین زمستانی نیز در راستای همین تغییرات زیبایی شناختی فرس بوده است .

علاوه بر اینها ،محیطی جذاب و آرام برای مراجعه کنندگان این فروشگاه ها در نظر گرفته شده که لذت خرید را برای مشتریان دو چندان می کند.

فروشگاه ها و نمايندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:

جردن ۰۲۱۲۶۲۰۵۷۶۵
کامرانیه ۰۲۱۲۶۱۰۲۰۰۰
پالاديوم ۰۲۱۲۲۶۶۲۴۶۱
شهرك غرب ۰۲۱۸۸۵۷۳۸۶۶
وب سایت www.firsitaly.com
اینستاگرام firsitaly
تلگرام @firsitaly

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید