روزبهانی: در آلمان فقط تمرین می‌کنم و قطعا به ایران بازخواهم گشت/ بالاخره حق به حقدار رسید و احدی سرمربی شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴
    کد خبر :159538

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک ریو گفت: من فعلاً در آلمان تمرین می‌کنم و کار خاصی قرار نیست اینجا انجام دهم و قطعا به ایران باز خواهم گشت.
احسان روزبهانی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرایط تمرینی شما در آلمان به چه صورت است؟ گفت: چند ماهی می‌شود که راهی کشور آلمان شده‌ام و به شدت تمریناتم را زیر نظر سرمربی تیم ملی بوکس آلمان پیگیری می‌کنم. روزی ۲ مرحله تمرین می‌کنم و خدا را شکر همه شرایط برای پیگیری تمرینات اینجا مهیا است. من فعلاً تمرین می‌کنم و کار خاصی قرار نیست اینجا انجام دهم و قطعا به ایران باز خواهم گشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی از شرایط تمرینی شما در کمپ تمرینی آلمان با خبر است یا خیر، اظهارداشت: با اکبر احدی سرمربی تیم ملی در تماس هستم، او از تمام شرایط من و نحوه تمریناتم مطلع است. من اولین نفری بودم که سرمربی‌گری تیم ملی را به او تبریک گفتم و از نحوه شرایط تمرینی‌ام در آلمان او را مطلع کردم. به هر حال احدی سرمربی تیم ملی شد و حق به حق‌دار رسید. احدی بار فنی بالایی دارد، بوکس را خیلی خوب می‌فهمد و بهترین گزینه سرمربی‌گری تیم ملی احدی بود. احدی کارنامه درخشانی دارد و امتحان خود را پس داده است، گزینه‌ای بهتر جز اکبر احدی برای سرمربی‌گری تیم ملی در ایران وجود نداشت.

تنها نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل در پاسخ به این سوال که شایعاتی در ایران مطرح است مبنی بر اینکه شما در مسابقات لیگ حرفه‌ای آلمان فعالیت می‌کنید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: من فقط برای تمرین کردن به آلمان آمدم و هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهم ضمن اینکه قانون جدید آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) به این صورت است که بوکسورهایی که در لیگ حرفه‌ای تمرین می‌کنند در لیگ آماتور هم می‌توانند شرکت کنند. اینجا در آلمان بوکسورهای حرفه‌ای و آماتور با هم کار می‌کنند و هیچ مشکلی ندارند.

وی در مورد سرپرست جدید فدراسیون بوکس اظهارداشت: داوری رزومه خوبی در ورزش دارد، زمانی که اولین مدال المپیک در دو و میدانی توسط احسان حدادی کسب شد او مدیر این فدراسیون بود. در حال حاضر فقط یک مدیر خوب می‌تواند فدراسیون بوکس را نجات دهد. اگر اهالی خانواده بوکس بخواهند دوباره بیایند و کار را بر عهده بگیرند دوباره همان باندبازی قدیمی در بوکس خواهد بود و بوکس هیچ پیشرفتی نمی‌کند. خوشبختانه در این مدت داوری اطلاعات خوبی از این رشته کسب کرده و همه‌ چیز به خوبی در حال سپری شدن است.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که به نظر شما برگزاری لیگ در ایران به چه اندازه به سود بوکس ایران است، عنوان کرد: مسئولان ورزش امیدوارم که یک مقدار بیشتر به بوکس بها بدهند چون بوکسورها تمام زندگی‌شان را پای ورزش گذاشتند، امیدوارم لیگ ایران دوباره راه‌اندازی شود تا بچه‌ها از لحاظ مالی ساپورت شوند. لیگ بوکس می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند تا در آینده مقام‌های خوبی را کسب کنیم. واقعاً بچه‌های بوکس به لیگ نیاز دارند چون آنها آمده‌اند از طریق ورزش کسب درآمد کنند، با راه‌اندازی لیگ و پخش مستقیم این رشته از رسانه ملی قطعاً اسپانسرها نیز به سمت این ورزش می‌آیند و دوباره بوکس ایران جان تازه‌ای را می‌گیرد. نباید فراموش کنیم که بوکسورهای ایرانی هیچ چیزی از مشت‌زنان دنیا کم ندارند و فقط نیاز به حمایت دارند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید