رنو داستر با موتور استاندارد گاز سوز معرفی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :457331

کمپانی خودروسازی رنو و شرکت زیرمجموعه آن یعنی داچیا، برای دو خودروی داچیا داستر و رنو توینگو پیشرانه استاندارد گازسوز ارائه کرده اند.

گروه خودروسازی رنو همچنان موتورهای جدید به خودروی کراس اوور ارزان قیمت و پرفروش “داستر” اضافه می کند تا محدوده مخاطبان خود را گسترش دهد و حالا بعد از ارائه یک موتور 1.3 لیتری توربوشارژر و همچنین یک موتور 1.5 لیتری دیزلی، نوبت به ارائه و فروش دو خودروی داستر و توینگو با پیشرانه محرک گازسوز رسیده است و این اقدام بعد از آن انجام شد که شرکت خودروسازی فولکس واگن دو پیشرانه گازسوز 1 لیتری و 1.5 لیتری توربوشارژر LPG برای محصولات خود عرضه کرده است.

سوخت مصرفی پیشرانه جدید رنو LPG یا GPL در کشور ایتالیا خواهد بود و هزینه بسیار کمتری برای صاحبان خود دارد و از طرفی دیگر آلودگی کمتری نسبت به پیشرانه های محرک بنزینی و دیزلی خواهد داشت که نسخه های پایه آن به قیمت 13 هزار و 500 یورو عرضه می شود.

با این حال فناوری رنو برای تولید وعرضه موتورهای گازسوز چندان پیشرفته نبوده و سیستم محرک جدید این شرکت با حجم 1.6 لیتری می تواند خروجی قدرت 114 اسب بخاری در کنار گشتاور156 نیوتن متری داشته باشد تا بیشتر از همه مناسب کسانی باشد که تنها اقتصاد سوخت و حمایت از محیط زیست برایشان اهمیت دارد.

برای دریافت و انتقال نیروی 114 اسب بخاری این پیشرانه گازسوز، مشتریان رنو تنها یک جعبه دنده 5 سرعته دستی خواهند داشت که نیروی آنان پس از دریافت و تبدیل، تنها در اختیار چرخ های محرک جلو قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید