رقم پاداش آمریکا برای اطلاعات درباره دو هکر ایرانی

    کد خبر :884982
رقم پاداش آمریکا برای اطلاعات درباره دو هکر ایرانی

وزارت امور خارجه آمریکا با استناد به ادعاهای پیشین این کشور مبنی بر دست داشتن دو هکر وابسته به ایران در انتخابات ریاست جمهوری ‌۲۰۲۰ آمریکا، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره عملیاتی که مدعی است این دو فرد در حال انجام دادنش بوده‌اند، پاداشی ۱۰ میلیون دلاری در نظر گرفته است.

وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه با مطرح کردن ادعای دست داشتن دو فرد وابسته به ایران در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، در بیانیه‌ای آورده است که وزارت امور خارجه به دنبال اطلاعات درباره عاملان سایبری ایرانی به نام‌های سید محمد حسین موسی کاظمی و سجاد کاشیان است که استخدام شرکتی به نام Emennet Pasargad بوده اند–شرکتی که در عملیاتی چند مرحله‌ای و آن‌چه برخوردار از پشتیبانی دولتی ایران به منظور مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ادعا شده، دست داشت.

این دو هکر مظنون در نوامبر ۲۰۲۱ به نقش داشتن در کارزاری ایمیلی برای تشویق مردم به انتخاب دوباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا متهم شده بودند.

به گزارش ایسنا، این دو فرد تحت تحریم و محکومیت‌های جناح فدرال قرار دارند. آمریکا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره طرحی است که مدعی است، این دو فرد به دستور ایران در حال انجام دادنش بوده‌اند و پاداشی ۱۰ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید