“رضا گلزار” مجری می شود/«مهران مدیری» سریال ۹۰ قسمتی می سازد

    کد خبر :286725

میرباقری از آخرین جزئیات ساخت سریال مدیری، اجرای گلزار و زمان پخش برنامه هفت گفت.

مرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی، در جمع خبرنگاران در خصوص پخش و خریداری بازی‌های جام جهانی گفت: ما در هر صورت تدارک ویژه‌ای برای جام جهانی داریم که بخشی از آن مربوط به پخش صدرصدی بازی‌ها است بطوری که همه بازی‌ها پخش خواهد شد.

وی افزود: با توجه به دستوراتی که ارائه شده، امروز ۱۰ درصد از جغرافیای کشورمان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال نیستند، اما با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده، مشکل آن‌ها هم برطرف خواهد شد.

میرباقری در خصوص اجرای برنامه هفت ادامه داد: برنامه هفت جزء برنامه‌های شبکه سه سیما است و از نظر ما هیچ محدودیتی برای اجرای برنامه وجودندارد و با توجه به تغییر مدیریتی که انجام شده، تمهیداتی اندیشه شده و هر زمان که تشخیص بدهند برنامه را شروع خواهند کرد.

معاونت سیما با اشاره به تغییر و تحولات مدیران در شبکه‌های مختلف سیما و جوانگرایی اظهار کرد: سیاست اصلی ما در صدا و سیما، نگاه جوانگرایی در حوزه برنامه سازی است، ما امروز در بخش تهیه کنندگان سیما، هزار برنامه ساز داریم که مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: ما بدترین شیوه در بحث جوانگرایی می‌دانیم که تحولات و تغییرات هر شبکه را از مدیران ارشد مجرب شروع کنیم، چرا که انرژی و خلاقیت جوانی خود را باید در عرصه تولید و بین برنامه سازان و مدیران هر گروه از شبکه‌های سیما خود را نشان بدهد تا در نهایت این تغییرات در رده مدیریت‌های کلان قرار بگیرد. از این رو این خبر‌هایی که درباره تغییر مدیریتی در شبکه‌ها گفته می‌شود مصداق یک توهم است و صدرصد می‌گویم که هیچ کدام از گزینه‌های انتخابی که بیان شده وجود ندارد.

وی در خصوص اجرای محمدرضا گلزار در یک برنامه جدید با ساختار تاکشو بیان کرد: بله این برنامه وجود دارد و آقای فروغی مدیر شبکه سه در تدارک کار‌های این برنامه است.

معاون سیما در خصوص ساخت سریال مهران مدیری خاطر نشان کرد: آقای مدیری علاقه‌مند به ساخت یک سریال بعد از «دورهمی» بود که هم اکنون او در حال مذاکره است و ما نیز مسئولیت را به سیما فیلم سپرده ایم.

میرباقری با اشاره به ارائه طرح اولیه فیلمنامه توسط مدیری گفت: ما منتظر ساخت یک سریال ۹۰ قسمتی هستیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید