رضاوند: می‌خواهیم چراغ خاموش جلو برویم/ بازی سایپا – پیکان حساسیت خاص خودش را دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
    کد خبر :336835

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: از حالا صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و فعلاً می‌خواهیم چراغ خاموش جلو برویم.

آرش رضاوند شرایط تیم سایپا را مطلوب خواند و اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و با کسب سه امتیاز در بازی اول روحیه بازیکنان تقویت شده است. البته ما بازی اول را فراموش کردیم و حالا به بازی سخت برابر پیکان فکر می‌کنیم. ما باید این روند را ادامه داده و در بازی هفته دوم هم برنده شویم. امتیاز گرفتن در هفته‌های ابتدایی بسیار مهم است و باید خوب امتیاز جمع کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به تقابل تیمش با پیکان در هفته دوم لیگ برتر بیان کرد: پیکان تیم خوبی است و امسال نفراتی را به ترکیب خود اضافه کرده است که فصل قبل در تیم‌های خود مهره‌های تعیین‌کننده‌ای بودند. این بازی دربی خودروسازان است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم که در این بازی سخت برنده از زمین بیرون بیاییم تا همچنان در صدر جدول باقی بمانیم. اعتقاد من این است که هر دو تیم برابر هم کار سختی در پیش دارند.

به گزارش تسنیم ،رضاوند در پاسخ به این پرسش که «آیا سایپا می‌تواند امسال مدعی جدی قهرمانی باشد؟»، تصریح کرد: ما فصل گذشته شروع خوبی داشتیم و مدتی این بحث مطرح شد که سایپا می‌تواند مدعی قهرمانی یا گرفتن کسب سهمیه باشد که در آن زمان اُفت کردیم و هشت هفته نتیجه نگرفتیم. از حالا صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و فعلاً می‌خواهیم چراغ خاموش جلو برویم. تلاش ما این است که بهترین نتایج را گرفته و در بهترین رتبه ممکن قرار بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید