رزرو ارزان ترین هتل خارجی از سفرمارکت

    کد خبر :895909

می‌توان گفت پس از تهیه بلیط هواپیما یا مشخص کردن وسیله نقلیه سفر، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، رزرو هتل و اقامتگاه در شهر مقصد است. پیدا کردن هتلی مناسب جهت اقامت چند روزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسافران و گردشگران بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت گردشگری، تنوع هتل‌ها نیز بسیار بیشتر شده است و انتخاب یک اقامتگاه مناسب در شهری که به آن سفر می‌کنید، موضوعی وقت‌گیر و گیج کننده است. هر گردشگری با مراجعه به شهر مقصد، با تعداد زیادی هتل و اقامتگاه مواجه می‌شود که هرکدام خدمات و امکانات خاص خود را دارند.

اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به راهنمای رزرو ارزان ترین هتل های خارجی از سفرمارکت خواهیم پرداخت.

چرا رزرو هتل خارجی از هتل داخلی سخت‌تر است؟

انتخاب هتل در شهرهای خارج از کشور، به مراتب از انتخاب هتل در شهرهای داخل ایران سخت‌تر است. تنوع هتل‌‌ها بسیار زیاد و تحقیق درباره امکانات و خدمات آن‌ها سخت است. مقصدهای خارجی از داخلی کمی ناشناخته‌تر است. بهترین راه جهت انتخاب یک هتل که با سلیقه شما سازگار باشد، مقایسه تک تک هتل‌ها است.

پیش از رزرو هتل خارجی باید موارد مهمی همچون موارد زیر را در نظر بگیرید.

♦ فاصله هتل تا مراکز گردشگری و دیدنی

♦ فاصله هتل تا مرکز شهر

♦ امکانات و خدمات هتل

♦ شکل ظاهری اتاق‌ها

♦ قیمت و هزینه هتل

سفرمارکت امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند هتل‌های خارجی را با هم مقایسه و بهترین آن‌ها را برای خود رزرو کنند. می‌توانید به جای بررسی ده‌ها سایت خارجی به سایت سفرمارکت مراجعه کنید و ده‌ها هتل را به صورت یک جا مشاهده کنید و امکانات آن‌ها را باهم مقایسه کنید. با یک جستجوی ساده در این سایت می‌توانید هتل مورد نظر خود را پیدا و رزرو کنید.

عملکرد سفرمارکت

سفرمارکت در قالب یک پلتفرم در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند. این سایت همانند یک بازار اما به صورت مجازی است که خدمات و محصولات حوزه گردشگری ارائه می‌دهد. تعداد زیادی از آژانس‌ها، برگزارکننده‌های تور و تامین کنندگان محصولات و خدمات گردشگری در سفرمارکت کنار هم گرد آمده‌اند و این خدمات را در قالب تور مسافرتی، بلیط هواپیما، رزرو اقامتگاه و … ارائه می‌کنند. با یک جستجوی ساده در سایت سفرمارکت می‌توانید لیستی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های خارجی را مشاهده کنید و آن را برای سفر خود رزرو کنید.

مزایای رزرو هتل خارجی از سفرمارکت

1.استفاده از سفرمارکت سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود.

2.با سفرمارکت می‎توانید بین هزاران هتل، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3.اطلاعات کاملی که شامل امکانات هتل، قیمت، عکس اتاق‌ها، خدمات، فاصله هتل تا مراکز مهم و … می شود، در سایت سفرمارکت قابل مشاهده است.

4.امکان مقایسه قیمت در این سایت وجود دارد در نتیجه می‌توانید هتل خارجی ارزان پیدا کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

5.امکاناتی همچون فیلترهایی که سفرمارکت در صفحه هتل‌ها برای کاربران در نظر گرفته است، انتخاب بسیار ساده می‌شود.

6.سفرمارکت بستری امن و مطمئن جهت رزرو هتل و بهره‌گیری از دیگر خدمات گردشگری است.

7.پشتیبانی این سایت قوی و همواره در دسترس است. در صورت وجود هرگونه مشکل در فرایند رزرو هتل خارجی یا خرید بلیط هواپیما خارجی، می‌توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

نحوه رزرو هتل خارجی از سایت سفرمارکت

برای رزرو هتل در سایت سفرمارکت باید چند گام ساده را پشت سر بگذارید تا بتوانید هتل دلخواه خود را رزرو کنید.

گام اول مراجعه به سایت و صفحه رزرو هتل

اولین گام برای رزرو هتل مراجعه به سایت سفرمارکت است. برای این کار می‌توانید آدرس https://safarmarket.com/ را در مرورگر لپ تاپ یا گوشی موبایل خود وارد کنید. خبر خوش برای کاربران این است که اپلیکیشن سفرمارکت نیز ارائه شده است و رزرو هتل خارجی از اپ این سایت نیز امکان پذیر است. پس از ورود به سایت باید به صفحه رزرو هتل مراحعه کنید. صفحه رزرو هتل خارجی در منوی سایت قرار گرفته است که می‌توانید منو را در صفحه اول مشاهده کنید. همچنین می‌توانید آدرس https://safarmarket.com/hotels را در مرورگر دستگاه خود وارد کنید و به صورت مستقیم به صفحه تورها وارد شوید.

گام دوم تکمیل اطلاعات

در گام دوم باید یکسری اطلاعات را تکمیل کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی و مقایسه هتل‌ها شوید. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شوند.

1.شهری که قصد سفر به آن را دارید

2.تاریخ ورود و تاریخ خروج از شهر (مطابق با تعداد شب‌های اقامت در هتل)

3.تعداد مسافران و تعداد اتاق‌ها

پس از تکمیل ازطلاعات باید برروی گزینه نارنجی رنگ جستجوی هتل کلیک کنید تا وارد صفحه بعد و گام سوم شوید.

گام سوم مقایسه هتل‌ها و چیدمان آن‎ها

پس از تکمیل اطلاعات وارد صفحه‌ای می‌شوید که لیستی از بهترین هتل‌های شهر مقصد در آن وجود دارد. هرچه صفحه خود را به سمت پایین بکشید، تعداد هتل‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، بیشتر خواهد شد. اطلاعاتی همچون نام هتل، تصویر آن، تعداد ستاره‌ها، قیمت و آدرس تقریبی هتل در این صفحه قابل مشاهده است.

سفرمارکت برای این که کاربران بتوانند راحت‌تر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند، امکاناتی را در این صفحه در نظر گرفته است. به عنوان مثال می‌توانید لیست هتل‌ها را براساس پارامترهای مختلفی همچون قیمت، پرفروش بودن هتل، تخفیف‌دار بودن آن و تعداد ستاره‌ها بچینید. تمامی این پارامترها در سایت سفرمارکت به صورت پیش فرض از کم به زیاد چیده شده‌اند با این حال می‌توانید نوع چیدمان هتل‌ها را به طور دلخواه تغییر دهید.

گام چهارم فیلتر کردن هتل‌ها

یکی از بهترین امکاناتی که سایت سفرمارکت در صفحه هتل‌های خود در نظر گرفته است، وجود فیلترهایی است که استفاده از آن‌ها انتخاب شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. در ادامه به معرفی فیلترهای موجود در این صفحه خواهیم پرداخت.

1.فیلتر اول مربوط به تعداد ستاره‌های هتل است. می‌توانید از دو تا 5 ستاره هتل‌های مورد نظر خود را فیلتر کنید تا تنها آن هتل‌ها را در لیست مشاهده کنید.

2.فیلتر دوم مربوط به نوع اقامتگاه است. چندین نوع محل اقامتی در این صفحه وجود دارد برخی از آن‌ها هتل آپارتمان، سوئیت و …. هستند و دسته دیگری از آن‌ها هتل هستند. به واسطه این فیلتر می‌توانید موارد مورد نظر خود را از سایر موارد جدا کنید.

3.فیلتر سوم مربوط به بازه قیمتی است. این فیلتر مهم‌ترین فیلتر این صفحه محسوب می‌شود. با توجه به کمترین و بیشترین قیمتی که هتل‌های این صفحه دارند، این فیلتر همانند یک بازه مشخص شده است. می‌توانید قیمت مورد نظر خود را فیلتر کنید تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

4.فیلتر بعدی مربوط به وب‌سایت‌هایی است که این هتل‌ها را ارائه داده‌اند. اگر تجربه خرید از یک وب‌سایت را داشته‌اید و از آن راضی بوده‌اید، می‌توانید باز هم آن وب‌سایت را انتخاب و مجدد از آن خرید کنید.

گام پنجم خرید نهایی

پس از اینکه هتل مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید برروی دکمه‌ نارنجی رنگی که تعداد فروشندگان را مشخص کرده است، کلیک کنید. در صفحه بعدی می‌توانید قیمت، اطلاعات دقیق هتل و عکس‌های آن را مشاهده کنید. پس از مطالعه اطلاعات می‌توانید برروی دکمه مشاهده و خرید کلیک کنید. پس از کلیک برروی این دکمه، سفرمارکت برای تکمیل مراحل خرید، شما را به سایت ارائه دهنده هتل انتقال می دهد و سپس می‌توانید خرید خود را در این بخش نهایی کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید