ردمی K40 ماه آینده با اسنپدراگون 888 رونمایی می‌شود

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸
    کد خبر :776375

به گفته‌ی مدیرکل ردمی، قرار است ماه آیند‌ه‌ی میلادی به‌صورت رسمی از ردمی K40 رونمایی شود. این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 خواهد بود.

گوشی‌های سری ردمی K شیائومی همواره محصولاتی باکیفیت بوده‌اند که دوران آن‌ها با Redmi K20 Pro در سال ۲۰۱۹ شروع شد و با Redmi K30 Pro در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرد. ردمی به‌تازگی به‌صورت رسمی تأیید کرده است سری ردمی کی ۴۰ (Xiaomi Redmi K40) به‌زودی معرفی می‌شود.

لو وی‌بینگ، مدیرکل ردمی، در ویبو تأیید کرد این سری ماه آینده‌ی میلادی از راه خواهد رسید و قیمت مدل پایه‌ی آن‌ ۲۹۹۹ یوآن (تقریبا ۴۶۳ دلار) است.

برچسب قیمت ۲۹۹۹ یوآنی نشان می‌دهد گوشی بعدی سری ردمی K قرار است با قیمتی مشابه ردمی کی ۳۰ پرو عرضه شود. شیائومی گوشی پرچم‌دار می ۱۱ را با قیمت ۳۹۹۹ یوآن (تقریبا ۶۱۷ دلار) به‌ بازار می‌فرستد و این یعنی ردمی K40 پرو قرار است ارزان‌تر از می ۱۱ باشد. قیمت اعلام‌شده توسط لو وی‌بینگ مربوط به بازار چین است و احتمالا این گوشی ‌هنگام عرضه در بازارهای جهانی قیمت بالاتری خواهد داشت.

به گفته‌ی وی‌بینگ، ردمی کی ۴۰ دارای باتری بزرگ‌تر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد این گوشی سری ردمی K قرار است از لحاظ مشخصات فنی در قامت پرچمداران ظاهر شود و قیمتی کمتر از آن‌ها داشته باشد.

به گزارش زومیت، بر اساس ترجمه‌ی ماشینی بیانیه‌ی لو وی‌بینگ و مطابق‌گزارش Android Authority، محصول بعدی ردمی قرار است گران‌قیمت‌ترین گوشی صفحه‌تخت دنیا لقب بگیرد. بیان این جمله در اطلاعیه‌ی وی‌بینگ در نگاه اول عجیب به‌ نظر می‌رسد، اما احتمالا ردمی می‌خواهد بگوید گوشی‌های صفحه‌تخت هم می‌توانند پریمیوم باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید