ردمی K30S شیائومی درواقع نسخه‌ای از می 10T با تغییر نام تجاری خواهد بود

    کد خبر :754325

اواخر ماه سپتامبر بود که شیائومی از دو گوشی هوشمند جدید به‌ نام‌های می ۱۰ تی و ۱۰ تی پرو رونمایی و سپس به بازار عرضه کرد. هردو محصول با برخورداری از ویژگی‌های مختلف ازجمله ترکیب دوربین اصلی بحث‌برانگیز، بارها سرتیتر اخبار شدند؛ اما به‌نظر می‌رسد حواشی در مورد پرچم‌داران شرکت چینی تمامی ندارد و به‌زودی نسخه‌ای از آن‌ها با تغییر نام تجاری تحت برند ردمی مجددا به بازار عرضه می‌شود.

اخیرا اپراتور China Mobile تصویری در حساب ویبوی خود قرار داده که متعلق به شیائومی می ۱۰ تی است؛ اما نظر کاربران را در مورد ردمی K30S پرسید. این تصویر لحظاتی پس از انتشار از حساب کاربری ویبوی China Mobile حذف شد؛ اما کاربران به قدری فرصت داشتند که تصاویری از پست ویبو ذخیره کنند.

عرضه مجدد گوشی هوشمندی از سری می تحت برند ردمی موضوع عجیب و جدیدی نیست و در گذشته نیز بارها اتفاق افتاده است. درواقع شرکت چینی علاقه دارد محصولات خود را چه در بازار چین و چه در بازارهای مختلف دنیا با اسامی مختلف دراختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار دهد. این بار نوبت به شیائومی می ۱۰ تی رسیده است تا با نام ردمی K30S بار دیگر عرضه شود.

دقیقا مشابه با چنین اتفاقی در مورد دو گوشی هوشمند شیائومی می ۹ تی و ۹ تی پرو رخ داد که با تغییر نام تجاری تحت برند ردمی (ردمی K20 و K20 Pro) روانه بازار شدند. در هر صورت به دلیل کیفیت بسیار بد تصویر نمی‌توانیم تشخیص بدهیم که در تصویر، مدل استاندارد به چشم می‌خورد یا نسخه پرو شیائومی می ۱۰ تی. بااین‌حال می‌دانیم اگر ردمی K30S راهی بازار شود، از مشخصاتی از جمله صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی، پنل LCD، رزولوشن +FHD، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژر سریع ۳۳ واتی و رابط کاربری MIUI 12 برخوردار خواهد بود.

به گزارش زومیت، انتظار می‌رود شیائومی ردمی K30S قیمتی در بازه ۵۵۰ یورویی داشته باشد. بااین‌حال، بازارهای مدنظر و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیستند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید