راه های رزرو هتل در استانبول

    کد خبر :1024921

استانبول یکی از زیباترین و توریستی‌ ترین شهرهای جهان است که به واسطه جاذبه‌ های طبیعی، تاریخی و فرهنگی مورد استقبال قرار گرفته است. این شهر مدرن آسیایی-اروپایی برای میزبانی از مهمانان خود، انواع مراکز اقامتی را با خدمات مختلف ارائه کرده است. هتل گرند حیات استانبول یکی از بهترین و معروف ترین هتل های این شهر است که خدمات بی نظیری را به مسافران ارائه می دهد. برای آشنایی با نحوه رزرو این هتل و خرید بلیط هواپیما استانبول با بهترین قیمت، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین هتل های استانبول

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul) هتلی ۵ ستاره در چند قدمی میدان تکسیم است. این هتل با دارا بودن بیش از ۳۶۰ اتاق و سوئیت با ویوهای عالی و دلپذیر بهترین انتخاب برای اقامت در شهر استانبول است. کاخ دلماغچه، منطقه تاریخی سلطان احمد و موزه معصومیت در نزدیکی این هتل واقع شده اند که گشت و گذار در این شهر را ساده می کنند. رستوران، استخر روباز فصلی، اسپا، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، زمین تنیس و اینترنت پرسرعت رایگان از جمله مهم ترین خدمات این هتل هستند که تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی از استانبول را برای شما رقم می زنند. از دیگر هتل های محبوب این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل دیوان استانبول

هتل ۵ ستاره دیوان در مرکز شهر و نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. موقعیت مکانی عالی و خدمات بی نظیر این هتل باعث محبوبیت آن در بین مسافران خارجی شده است. دسترسی راحت به مراکز تفریحی و تجاری، رستوران‌ ها، خدمات ماساژ و اسپا، پذیرش و روم سرویس ۲۴ ساعته از مزایای اقامت در این هتل هستند.

هتل الیت ورد

یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های استانبول، هتل الیت ورد است که در میدان تکسیم این شهر بنا شده است. دسترسی راحت به جاذبه ‌های شهر، سالن ماساژ و اسپا، صبحانه متنوع ترکی و فرنگی به ‌صورت بوفه، روم سرویس ۲۴ ساعته و امکان ترانسفر رفت‌ و برگشت به هر دو فرودگاه استانبول از مزایای رزرو و اقامت در این هتل هستند.

هتل بوعم

هتل بوعم یکی دیگر از بهترین و جدیدترین هتل های استانبول است که در منطقه کادیکوی این شهر واقع شده است. موقعیت مکانی خاص این هتل باعث شده است تا دسترسی آسانی به مرکز خرید مجلل عمار، منطقه توریستی کادیکوی، محله مدا، ساحل دریای مرمره، خیابان بغداد و اسکله داشته باشید.

بهترین زمان رزرو هتل استانبول

اگر قصد برنامه ریزی برای سفر به استانبول را دارید، باید بدانید که بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به این شهر هستند. در این ماه ‌ها، گرمای هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی گراد و در مطلوب ترین حالت خود قرار دارد. به یاد داشته باشید که این فصل ها اوج ورود مسافر به استانبول هستند و هتل های این شهر به سرعت رزرو می شوند. چنانچه قصد رزرو و اقامت در بهترین هتل شهر از جمله، هتل گرند حیات استانبول را دارید، رزرو اتاق را حداقل از یک ماه قبل انجام دهید.

سفر در فصل زمستان و سرد استانبول راحت تر و قیمت بلیط هواپیما مناسب تر است. تماشای این شهر در سرمای زمستان و سفیدی برف لطف دیگری دارد که نباید آن را از خود دریغ کنید. اگر هنوز برنامه سفر خود را تنظیم نکرده اید، پیشنهاد می شود که خرید بلیط هواپیما استانبول را به زمستان موکول کنید.

بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل

استانبول شهر بزرگ و دیدنی است که در گوشه به گوشه آن هتل های زیبا و بزرگی بنا شده اند. برای آنکه دسترسی راحت تری به مراکز تفریحی و تجاری این شهر داشته باشید، توصیه می شود که در هتل هایی اقامت کنید که به جاذبه های شهر نزدیک تر باشند.

رزرو هتل در میدان تکسیم

میدان تکسیم معروف ترین منطقه استانبول است که هتل گرند حیات نیز در آن واقع شده است. وجود کافه ها و رستوران های زیاد، فروشگاه های لوکس و نزدیکی به مراکز تفریحی باعث شده است که اقامت در هتل های آن اولین انتخاب گردشگران ایرانی باشد. محله معروف شیشلی نیز در نزدیکی این میدان واقع شده است.

منطقه سلطان احمد

قلب تاریخ استانبول، منطقه سلطان احمد است. این محله از زمان امپراطوری روم شرقی تا امروز، فراز و نشیب‌ های زیادی را پشت سر گذاشته است. وجود بناهای تاریخی و قدیمی همانند موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و هیپودروم از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت این منطقه هستند. اگر قصد اقامت در این محله را دارید، حتما به حمام ترکی بروید.

محله بشیکتاش

یکی دیگر از محله های بزرگ و متوسط رو به بالا استانبول، منطقه بشیکتاش است. وجود کافه و رستوران های زیاد در این محله، آن را به یک جای امن و پر رفت و آمد تبدیل کرده است. اگر رفت و آمد مردم و شلوغی و هیاهو برای شما جذاب است، به رزرو هتل در این منطقه فکر کنید.

رزرو هتل در منطقه فاتح

فاتح، یکی از معروف ترین محله های استانبول است که در بخش اروپایی این شهر واقع شده است. دسترسی خوب این منطقه به امکانات مختلف، آن را به یکی از محبوب‌ ترین محله‌ ها تبدیل کرده است. شاید جالب باشه که بدانید بیشتر مهاجران در این بخش از استانبول اقامت دارند.

خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل با فلای تودی

همانطور که می دانید، سایت های اینترنتی مختلفی هستند که کار خرید بلیط و رزرو هتل را برای شما انجام می دهند. فلای تودی یکی از بهترین و بزرگ ترین سایت های اینترنتی خرید و فروش بلیط های داخلی و خارجی است که با امکان استعلام قیمت بلیط هواپیما، بهترین و ارزان ترین خدمات را ارائه می کند. اگر قصد رزرو اتاق در هتل گرند حیات استانبول را دارید، فقط کافی است که نام این هتل را در این سایت اینترنتی سرچ کنید و با مشخص کردن تعداد نفرات و مدت اقامت در استانبول، کار رزرو اتاق را به راحتی انجام دهید. مشاوران این سایت نیز در هر مرحله از سفر پشتیبان شما هستند تا سفری آسان و متفاوت را تجربه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید