راهکار مدیرعامل جدید سایپایدک برای افزایش رضایت مشتری

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۳۲
    کد خبر :1057916
بازدید مدیرعامل سایپا یدک

مدیرعامل سایپایدک در بازدید از امدادخودرو سایپا بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد.

به گزارش سایپانیوز، اردلان حسینی در نخستین روز سال 1403 ضمن حضور در مرکز تماس امدادخودرو سایپا و دیدار با مدیران و کارکنان حاضر در امدادخودرو، بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان و کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش تأکید کرد.

او با بیان اینکه تمام تصمیم‌ها در سایپایدک بر مبنای خرد جمعی خواهد بود، گفت: همه ما به دنبال بهترین عملکرد و بهترین نتیجه در برنامه‌هایمان هستیم و آنچه که در برنامه‌ها حتماً باید مد نظر قرار گیرد، جلب رضایت مشتریان و کسب مقام نخست در خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نامگذاری امسال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: انتظارات از گروه سایپا بالاست و مدیریت ارشد گروه نگاه ویژه‌ای در انجام امور و برنامه‌ها در گروه سایپا دارد. امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نهایت بتوانیم به عنوان شاخص صنعت خودرو در کشور بدرخشیم.

او افزود: با توجه به تلاش و پشتکار مدیر عامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود.

حسینی تأکید کرد: انجام کار برای تیم مدیریت بسیار مهم است. بنابراین از همه همکارانم در سایپایدک و امدادخودرو سایپا انتظار دارم فقط به کار توجه کنند و آن را در اولویت اصلی قرار دهند تا به رتبه‌های لازم دست یابیم و رضایت مشتریان را سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دهیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید