راننده تاکسی انگلیسی، عامل انتحاری را ناکام گذاشت

    کد خبر :862615
راننده تاکسی انگلیسی، عامل انتحاری را ناکام گذاشت

یک راننده تاکسی در شهر لیورپول انگلیس که توانست با قفل کردن به موقع درب های خودرو خود جلوی یک حمله انتحاری پرتلفات را بگیرد، از سوی مقامات شهری لیورپول انگلیس لقب قهرمان گرفته است.

“دیوید پری” راننده تاکسی که یک انتحاری را سوار خودرو خود کرده بود ساعت 11 صبح یکشنبه گذشته در مقابل بیمارستانی در شهر لیورپول در حالی که عامل انتحاری را در داخل خودرو حبس کرده بود از خودرو بیرون پرید و نجات یافت.

“جوآن اندرسون” شهردار لیورپول گفت که پری توانست قبل از انفجار عامل انتحاری، درهای تاکسی را قفل کند تا مظنون تروریست نتواند از آن خارج شود و عامل انتحاری تنها فردی باشد که در اثر بمب دست ساز خود کشته شود.

همسر دیوید پری نیز گفته است که فرار او از وسیله نقلیه “یک معجزه مطلق” بوده است. او در فیسبوک خود درباره حادثه تروریستی روز یکشنبه گذشته در مقابل بیمارستانی در لیورپول گفت که احساس می کند “فرشته های نگهبان” به او کمک کرده اند تا همسرش را از دست ندهد.

در فیلم منتشر شده از این حادثه همزمان با انفجار، راننده تاکسی از خودرو بیرون می پرد و جان سالم به در می برد.

دیوید پری گفته است وقتی متوجه شده مسافری که سوار کرده یک عامل انتحاری است که قصد داشته به شرکت کنندگان مراسم روز یادبود قربانیان جنگ صدمه بزند، سریعا از خودرو بیرون پریده و قفل درب خودرو را زده و همزمان عامل انتحاری که قصد داشته خود را منفجر کند در داخل خودرو محبوس مانده و به جز عامل انتحاری که در اثر انفجار تکه تکه شده، به کسی در این حادثه صدمه وارد نشده است.

به گزارش عصرایران، پلیس لیورپول اعلام کرده 4 فرد مظنون را به اتهام ارتباط با این حادثه دستگیر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید