رانا پلاس 10 میلیون تومان ارزان شد

    کد خبر :913861

به نقل از اقتصادنیوز، افت قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز شاهد افزایش نرخ دلار بودیم با این حال خودرو بدون توجه به این عامل در بازار قیمت گذاری شد. به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای اعلام دستورالعمل واردات خودرو یکی از عمده عواملی است که موجب شده تا بازار این روزها شکل کاهشی به خود گیرد؛‌ عاملی که اندک مشتری که در بازار وجود داشت را نیز به عقب رانده بازار را بیش از پیش راکد کرده است. از سوی دیگر تعطیلات روزهای اخیر نیز بر افت قیمت خودرو در بازار بی تاثیر نبوده است.

امروز و براساس ارزیابی بازار «رانا پلاس» با افتی ۱۰ میلیونی و «دنا معمولی» با افت ۷ میلیونی بیشترین افت قیمت را در بازار تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز با افت ۷ میلیونی در بازار  ۵۰۵ میلیون تومان معامله شد و قیمت «دنا معمولی» هم با افت ۳ میلیونی ۳۹۵ میلیون تومانی شد. اما «رانا پلاس» با افت ۱۰ میلیونی در بازار ۳۱۰ میلیون قیمت خورد.

از سوی امروز «سمندLX » در بازار با افت ۲ میلیونی ۲۹۱ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF۷» هم با افت ۲ میلیونی ۳۴۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد. «سمند سورن پلاس» امروز در بازار ۳۵۵ میلیون تومان دست به دست شد و افتی ۵ میلیون تومانی داشت.

۲۰۷ها هم امرور با افت قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی ها «پژو ۲۰۷ دنده ای» امروز با افت چهار میلیونی ۴۰۶ میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» نیز ۶ میلیون کاهش قیمت داشت و ۴۱۲ میلیون تومانی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید