راز خودکشی دختر ۱۸‌ساله؛ او به خاطر استرس کنکور خودکشی کرد؟

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۹:۵۹
    کد خبر :736358

طاهر نوذری پدر دنیا نوذری دختر ۱۸ ساله مریوانی که با قرص برنج به زندگی خود پایان داد، با تکذیب خودکشی دخترش به علت مخالفت با ازدواج او گفت: به دخترم ‏گفتم دنیاجان، هر زمان لب‌تر کنی برایت به خواستگاری می‌روم. چرا باید همیشه پسران به ‏خواستگاری بیایند. حاضر بودم برای دخترم به خواستگاری بروم. من وقتی می‌خواهم لباس یا کفشی ‏بخرم ده‌ها بازارچه را زیر پا می‌گذارم تا جنس مرغوبی بخرم و برای انتخاب همسر قطعا برای ‏دخترم کم نمی‌گذاشتم‎.

پدر این دختر مریوانی در ادامه گفت: بین من و دنیا هیچ اختلافی وجود نداشت و اگر یک سال پیش ‏بود شاید از دستم دلخور می‌شد. دنیا مثل اسمش دنیای من بود. یک روز پیش از مرگش برایم دو تا ‏پیراهن آنلاین خریده بود. هیچ مشکل اساسی با هم نداشتیم تا اینکه یک روز دنیا گفت دیگر ‏قصد ازدواج ندارد و می‌خواهد درسش را ادامه بدهد‎.

پدر دنیا درباره استرس‌های ناشی از آزمونی شبیه کنکور دخترش گفت: «دنیا در آزمون ‏شبه‌کنکور نتیجه‌ای کسب نکرده بود و برای کنکور استرس زیادی داشت. من در طول ‏زندگی‌ام هر کسی به کمک نیاز داشته دریغ نکرده‌ام و سعی کردم فرد خیری باشم و ‏مانع طلاق بسیاری از زوج‌ها شده‌ام.

این حرف‌هایی که برخی درباره دخترم می‌زنند شایعه است. ‏من برای ازدواج دخترم مخالفتی نداشتم و متاسفانه دنیا با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و این ‏شایعات درباره ازدواج دخترم را تکذیب می‌کنم. همیشه به دنیا می‌گفتم اگر برای ازدواج ‏کسی را مدنظر دارد به من بگوید مشکل را حل می‌کنم حتی اگر آن فرد از لحاظ مالی توانمند ‏نباشد کمکش می‌کنم. در خانواده ما ازدواج‌های موفق بسیاری رقم خورده چون در راه ازدواج ‏سهل‌گیر هستیم.»

به گزارش شهروند، طاهر نوذری پدر دنیا اظهار کرد: این شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه من ‏به خواستگار دنیا دختر نداده‌ام درست نیست. این فرد چه کسی بود که نه پیام داده نه خواستگاری ‏رسمی کرده و حالا می‌گویند علت مرگ دنیا مخالفت من با ازدواج آن پسر بوده است‎.

این پدر داغدیده گفت: در فضای مجازی پخش شده که دنیا چند سال پیش هم ‏سابقه خودکشی داشته و شاهرگش را زده است. درست است دخترم روحیه حساسی داشت. تصور ‏می‌کرد ما دختر کوچک‌تر را بیشتر دوست داریم ولی بعدا فهمید اشتباه می‌کند. من با وجود اینکه دو ‏دختر دارم ولی دنیا همه دنیایم بود.

پلیس به ماجرای مرگ دخترم ورود کرده است و اکنون لپ‌‏تاپ دنیا دست پلیس فتاست تا علت اصلی خودکشی دنیا مشخص شود. در این هفته در مریوان ۳ ‏نفر با قرص برنج خودکشی کرده‌اند. باید عاملان تحریک آنها شناسایی شوند و افرادی که قرص برنج ‏را به‌راحتی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می‌دهند نیز شناخته شوند.‏

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید