برای همراهی با مخاطبان در نوروز ۹۹؛

رادیو گفت‌وگو عیدانه تدارک دید/ صد سال به این سالها

    کد خبر :696844

«از آستان تا آسمان» ویژه برنامه تحویل سال نو اول فروردین ساعت ۵:۳۰ صبح به صورت زنده با اجرای آرزو جعفرپور و محمدحسین مولایی و به مدت ۲۴۰ دقیقه با ۷ آیتم روی آنتن می رود. در ابتدای برنامه آیتم ایوان با دو مسئول سابق کشور در خصوص حال و هوای بهاری و حوزه های فعالیت هایشان صحبت می شود، آیتم گنبد به تفسیر قرآن در خصوص تحویل سال نو و تغییر زندگی می پردازد، آیتم صحن با ۲ تن از خیرین کشور گفتگو می کند، آیتم کتیبه نیز با دو تن از هنرمندان ساخت حرم و زیباسازی حرم متبرکه به صحبت می نشیند.

ویژه برنامه «حذف و اضافه» برنامه ای دانشگاهی و علمی اما با حال و هوای بهاری و نوروزی است. این ویژه برنامه از اول تا چهاردهم فروردین ساعت ۸:۳۰ دستاوردهای علمی دانشگاه های کشور بر اساس سیاست های بالادستی نظام و بیانیه گام دوم، همچنین ارتباط دانشگاه ها با صنعت و پیشرفت های حوزه فناوری و دانش در سال ۹۸ و افق سال های آینده را مورد بررسی قرار می دهد. روسا و معاونین دانشگاه های مختلف مهمان این برنامه هستند که در کنار گفتگو در حوزه علمی، به تناسب وضعیت جغرافیایی شان به معرفی آداب و رسوم عیدانه شهر و استان خود می پردازند.

«روایت باران» این ویژه برنامه نیز از جهادگران بسیجی می گوید که در شرایط فعلی در کنار پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه مبارزه علیه بیماری کرونا هستند و علی رغم اینکه باید در کنار خانواده هایشان باشند با از خودگذشتگی و ایثار در شهرها و روستاهای کوچک یا حتی دورافتاده برای خدمت به مردم حاضر می شوند و عید و بهارشان در کنار خانواده بزرگ ایران می گذرانند.مخاطبان رادیو گفت و گو از اول تا چهاردهم فروردین ساعت ۹:۱۰ می توانند شنونده این برنامه باشند.

به گزارش مهر، اول تا چهاردهم فروردین ساعت ۱۰:۰۰ «شو پنجره بگشا» مهمان خانه هاست.این ویژه برنامه مجله صبحگاهی شاد با بخش های متنوع است که محور اصلی آن گفتگو با اصناف مختلف در ایام عید است و قصد دارد علاوه بر ایجاد فضای همدلی و نشاط اطلاع رسانی دقیق در خصوص مسائل مربوط به صنوف و ایام عید را داشته باشد، همچنین این برنامه نیز مسابقه ای دارد که مخاطبان می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در این مسابقه شرکت کنند.

ویژه برنامه «تقاطع فرهنگ» مروری بر رویدادهای مهم فرهنگی در سال ۹۸ با حضور مسئولان و کارشناسان در حوزه های مختلف اعم از کتاب و نشر، هنرهای تجسمی، نگارگری، تئاتر، موسیقی، سینما و …دارد که در قالب ۱۵ برنامه ضبطی از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

«صد سال به این سالها» جنگ عصرگاهی رادیو گفت و گو که از اول تا پانزدهم فروردین ساعت ۱۷:۰۰ با حضور ۳ مهمان حضوری از یک حوزه کاری به گپ و گفت در فضایی دوستانه و صمیمانه می پردازد.

«خاکریز ۴۸» ویژه برنامه ای که در کنار فضای بهاری و شاد عید از خاطرات دوران دفاع مقدس روایت می کند.این برنامه دارای ۳ بخش اعم از ترانه و موسیقی دفاع مقدس، معرفی کتاب ها و پژوهش های دوران دفاع مقدس، داستان ها و روایت دوران مقدس است که یک راوی و همرزمان شهدا آنها را نقل می کند و از اول تا چهارم فروردین ساعت ۱۲:۳۰ پخش می شود.

ویژه برنامه «سلسله موی دوست» مستندی روایی است که به مناسبت های مذهبی ایام نوروز در ماه های رجب و شعبان می پردازد.از اول ماه شعبان نیز رویکرد این ویژه برنامه با موضوعات و محورهای مهدویت خواهد بود که با بهره گیری از حضور کارشناسان مذهبی در روزهای ولادت سعی در ایجاد فضای شاد و معنوی برای مخاطبان دارد.

طبق روال هر سال در آیتم «همگام با شعار سال» گفت و گو با چهره های سرشناس و صاحب نظر در حوزه های مختلف درخصوص نامگذاری سال ۹۹ و نحوه تحقق آن هدف این برنامه است که از اول تا چهاردهم فروردین در ساعات ۹، ۱۵:۱۰ و ۲۳:۵۰ روی آنتن می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید