بودجه طرح عیدانه کتاب افزایش یافت

    کد خبر :252978

خانه کتاب اعلام کرد بودجه طرح عیدانه کتاب به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز جمهوری اسلامی ایران به 25 میلیارد ریال رسید.

کتابفروشی های عضو طرح عیدانه کتاب به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز جمهوری اسلامی ایران با افزایش 10 درصدی تخفیف طرح عیدانه کتاب، کتاب های خود را با تخفیف 30 درصدی عرضه می کنند.
این کتابفروشان با تمدید سه روزه زمان اجرای طرح در سراسر کشور طی روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه میزبان خریداران کتاب هستند.
طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» با مشارکت 793 کتابفروشی از 22 اسفند ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در 30 استان و از 25 اسفند ماه در تهران آغاز به کار کرد.
با گذشت دو هفته از اجرای طرح عیدانه کتاب در استان های سراسر کشور و پیوستن کتابفروشی های تهران به این طرح، بیش از 318 هزار نسخه کتاب به فروش رسید.
در این طرح، استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و قم تاکنون بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد کتابفروشی ها داشته و استان های فارس، کردستان و آذربایجان شرقی در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.
در سومین عیدانه کتاب،‌ پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب به ترتیب خراسان رضوی، تهران، اصفهان، گیلان، فارس، قم، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی و همدان هستند.
تاکنون استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، قم، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران و کردستان پرفروش ترین استان ها بر اساس مبلغ فروش معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب پیش از این اعلام کرده بود، در طرح عیدانه کتاب 20 میلیارد ریال یارانه برای کتابفروشی های سراسر کشور اختصاص یافته و هر ایرانی می تواند با مراجعه به کتابفروشی های عضو این طرح تا سقف یک میلیون ریال کتاب شامل طرح را خریداری و تا ٢٠ درصد تخفیف بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید