رادیو انتخابات راه‌اندازی خواهد شد

    کد خبر :807948
رادیو انتخابات

رادیو «انتخابات» با رویکرد تبیینی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی و با شعار «حضور پرشور، انتخاب درست» از ۲۶ اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند و با سه بخش خبری مشروح درباره اخبار انمتخابات همراه خواهد بود.

رادیو انتخابات که در زمره رادیو‌های مناسبتی قرار می‌گیرد، به مدت یک ماه راه‌اندازی خواهد شد و تلاش می‌کند در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی، مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

این شبکه همچنین نگاه ویژه‌ای به مباحث اقتصادی دارد که دغدغه این روز‌های مردم است.

تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیدا‌های ریاست جمهوری از جمله اقدامات در رادیو انتخابات است.

رضا کوچک‌زاده، مدیریت رادیو انتخابات را عهده‌دار است. این شبکه به صورت ۲۴ ساعته و تصویری از یکشنبه ـ ۲۶ اردیبهشت ـ تا ۲۸ خرداد بر روی موج «اف. ام» ردیف ۵/ ۹۵ مگاهرتز شروع به کار می‌کند.

به گزارش دانشجو، شنوندگان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایرانصدا، ضمن شنیدن و دیدن برنامه‌های این شبکه از دیگر امکانات این برنامه کاربردی هم استفاده کنند.

شنوندگان رادیو انتخابات در سه بخش خبری مشروح از آخرین اخبار انتخابات آگاه می‌شوند. این بخش‌های خبری در ساعت‌های ۹ صبح، ۱۵ عصر و ۲۰ پخش خواهند شد.

همچنین پایگاه اینترنتی www.radioentekhabat.ir ارائه کننده آخرین اخبار انتخاباتی است و سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ نیز در مسیر تعامل بیشتر با شنوندگان در نظر گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید