رئیس جنبش عدالت مالزی: ایران همواره پای ثابت مقابله با تروریسم بوده است

    کد خبر :239092

چهره برجسته علوم سیاسی و رئیس جنبش عدالت مالزی اظهار داشت: ایران همواره به صورت استوار در مقابل تروریسم و افراط گرایی در غرب آسیا ایستادگی کرده است.

«چاندرا مظفر» رئیس جنبش عدالت جهانی (JUST IN)افزود: متأسفانه عده‌ای ریاکار با دورویی ایران را در حالی حامی تروریسم معرفی می‌کنند که رفتارهای خودشان در منطقه باعث ایجاد و گسترش تروریسم شده است.
وی به کمک‌های ایران در عراق و سوریه اشاره کرد که به تقویت جبهه مقابله با تروریسم انجامید.
این اندیشمند مالزیایی اظهارات دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل متحد را یادآوری کرد که به لزوم در پیش گرفتن راه اعتدال و پرهیز از افراط گرایی اشاره داشت و تأکید کرد که موضع رسمی ایران مقابله با تروریسم و افراط گرایی بوده است.
«چاندرا مظفر» در پاسخ به سؤالی درباره نقش ایران در مقابله با گروه های تروریستی ازجمله داعش گفت: یکی از دلایلی که داعش متوقف شد و نتوانست قلمرو خود را به اندازه کل منطقه افزایش بدهد، کمک‌های قابل توجه ایران به گروه‌های مردمی داوطلب مقابله با داعش بود.
در گفت وگوی با ایرناوی در ادامه افزود: این درحالی است که ایالات متحده آمریکا و متحدانش با ورود به عراق و دیگر بخش‌های منطقه، باعث ایجاد تروریسم، افراط گرایی و گسترده شدن نا آرامی‌ها شدند.
این چهره برجسته مالزیایی همچنین اظهار داشت : کشورهایی که به تروریسم کمک ز درگیری‌های در منطقه نفع می‌برند، ایران را حامی تروریسم معرفی می‌کنند که با واقعیت رابطه عکس دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید