رئیسی: سخن گفتن از بیکاری در بوشهر با این همه ظرفیت غیر قابل تحمل است

  • سیاسی
  • جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ۹:۱۵
    کد خبر :851239
رئیسی: سخن گفتن از بیکاری در بوشهر با این همه ظرفیت غیر قابل تحمل است

رئیس جمهوری گفت: بوشهر قطب کشاورزی ،شیلات، نخیلات ،صنعت نفت گاز و پتروشمیی است و ۶۰۰ کیلومتر مرز دریای دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری ،مشکلات و بعضا آسیب های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر درگفت وگو با خبرنگاران افزود:ان شاالله خداوند توفیق دهد تا به دنبال کارهایی که دراستان بوشهر انجام شده گام هایی نیز در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از ظرفیت ها در این استان برداشته شود.

رئیس جمهوری اظهار داشت:مسایلی در این استان وجود دارد و گام هایی برای آنها برداشته شده است اما برای رفع محرومیت های استان در حوزه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی هم باید گام هایی برداشته شود بویژه کارهای زیربنایی که باید در بخش های برق ، آب ، جاده های مواصلاتی و اتصال به ریل و راه آهن ،از کارهایی است که باید در این سفر کلید بخورد تا بتواند به رفع مشکلات این استان منجر شود ،مردم عزیزمان در این استان که همیشه امیدوار بوده اند و امیدوار کننده مردم کشور هستند در این سفر نیز بر امیدواری آنها افزوده شود.

وی یادآورشد: توفیقی است برای بنده و همکاران که امروز در استان بوشهر باشیم و پیشاپیش از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذر خواهی می کنم امید است در آینده این فرصت فراهم شود که نقطه نظرات مردم را بشنوم و هم به بررسی مشکلات بپردازیم.

رئیس جمهوری با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار مقاوم استان بوشهرگفت: پیشاپیش بررسی هایی نسبت به وضعیت بوشهر و مشکلاتی که مردم در این استان دارند انجام شده و گزارشات واصله از مراکز مختلف مورد بررسی قرار گرفته است .

آیت الله رئیسی گفت: از حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان که همیشه راهنمای مردم عزیزمان در این استان بوده اند واز استاندار که با نیرو ، توان و تجربه بالایی هستند ان شاالله بشود گام های ماندگاری در این استان برداشته شود.

رئیس جمهوری در ششمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول همراهی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید