دیدار خصوصی بنیانگذار «بلک واتر» با معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا

    کد خبر :659914

بنیانگذار شرکت امنیتی بلک واتر دیداری خصوصی با معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا داشت.

 

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، «اریک پرینس» بنیانگذار شرکت امنیتی «بلک واتر» و از هواداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، ماه گذشته میلادی دیداری خصوصی با «دلسی رودریگز» معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا داشت.

 

این دیدار که منابع آگاه هدف آن را «کمک» به دولت «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا،‌ می‌دانند در حالی صورت می‌گیرد که نزدیک به هشت ماه پیش، پرینس از برنامه‌اش برای فرستادن نیرو به این کشور و کمک به سرنگونی دولت خبر داده بود.

 

هنوز مشخص نیست که دو طرف درباره چه موضوعاتی با یکدیگر گفت‌وگو کردند. خبر این دیدار را نخستین‌بار خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد.

 

دیدار با رودریگز که تحت تحریم‌های آمریکا قرار ندارد، می‌تواند دردسرهایی برای پرینس به دنبال داشته باشد، چراکه تحت قوانین فعلی ایالات متحده ملاقات و معامله با افرادی که تحت تحریم قرار دارند، ممنوع است. این در حالی است که معاون رئیس‌جمهوری ونزوئلا بر سرویس اطلاعاتی این کشور نیز نظارت دارد.

 

به گزارش ایلنا ،منابع آگاه گزارش داده‌اند که پرینس پیش از این سفر یکی از مقام‌های کاخ سفید را در جریان این دیدار گذاشته بود، اما مشخص نیست که آیا از این فرد درخواست توصیه یا اجازه کرده است یا نه. کاخ سفید از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید